Noggie Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Uke 50 "festen", siden den bare varer en uke, burde være enklere en oktoberfesten. Burde, men jeg er ikke sikker. Kan hende at alt julestresset har sin innvirkning. Dag 6 Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Fin bruk av dof og lys. Hva er det egentlig? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Fin bruk av dof og lys. Hva er det egentlig? Skulle gjerne sagt hva det er,men da er jeg redd for at noggie leverer tilbake gevinsten Klokkereim Edit:forøvrig et bra bilde Endret 18. desember 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Fin bruk av dof og lys. Hva er det egentlig? Takker Fin bruk av dof og lys. Hva er det egentlig? Skulle gjerne sagt hva det er,men da er jeg redd for at noggie leverer tilbake gevinsten Klokkereim Edit:forøvrig et bra bilde Det er et halskjede, fotografert av alle ting på et skjærebrett. Premien hadde forresten vært det som var på bilde for onsdag. men siden du tok feil. . . Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Dag 7 Nissepause alternative Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Morsomt bilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Morsomt bilde. Enig. Og jeg liker hovedvalget best. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Ttakker. Var litt sånn nødløsning her i snøværet. Frister ikke å gå ut. Enten det, eller har årene i utlandet gjort meg til en vær-pingle. ;~) Ellers, takk for kommentarer under uken. Alltid koselig med tilbakemeldinger. Til neste fest skål Noggie Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Mmmh - god whisky! Likte vinkelen dag 4 - ble en mellomting mellom et snøgjerde og en snøstige.. Litt kantete bokeh på metalltingen dag 6 - men det spennende der er heller det blå lyset fra undersiden, hvor de blå ringene av ruglete bordglass gjør at det ser ut som en tent gassbrenner på undersiden.. (Trodde først det var askebeger, før jeg gjettet på klokkereim..) Glimrende avslutning! Ser for meg at den ene prøver å slukke bålet ved å nisse utover det - og at den andre ler seg ihjel av synet.. Takker for fin 50mm-uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå