Gå til innhold

Sende lyd trådløst fra PC til Stereoanlegget?

Zoxom

Anbefalte innlegg

Først og fremst: Vet ikke om dette er riktig sted å plassere dette emnet, men fant ikke noe som passet skikkelig.

Jeg kjøper lite CD'er, og bruker spotify mye. Derfor så jeg på "AirPort Express-basestasjon" til å spille av musikk på stereoanlegget trådløst med iMacen. ( http://store.apple.com/no/product/MB321Z/A/AirPort-Express-AirTunes?fnode=MTY1NDEyMQ&mco=MTE5MzA5Mzg )

Det jeg lurer på er: Er det noen billigere, og gjerne bedre alternativer enn dette? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror alle de alternative løsningene er dyrere i dette tilfellet. De to jeg kommer på er dette og dette. I så fall virker jo det du allerede har funnet som en god deal.

Hehe, ja, var ikke mye billigere her nei! Da skal jeg se på det :) takk for svar!

Wdtv live med trådløskort. Så få spille hva du vil og kan handle bedre trådløsrouter som du får kjøre hva du vil på.

Fortsatt dyrere enn Apple sin :) men takk for forslaget, skal sjekke det litt ut!

Lenke til kommentar

Så sammenligner du også epler mot applesin. Hva du kan streame, hvordan, og til hva, er ikke begreper som favner særlig bredt i apples økosystem. Det det er nesten samme linja på trådløsrouterdelen gjør ikke saken bedre.

Om jeg ikke kommer på anbefalninger som er billigere enn det jeg gjorde i farta så er det fremdeles en anbefaling. Apple airport kan jeg varmt fraråde til sammenligning.

Edit: WDTV live 60 dollar, da kan du ikke krangle på pris når det er gratis frakt.

Kombiner gjerne med wdlxtv

Edit: Linksys wireless media bridge

er et eksempel på det samme. Sjekk under downloads, så finner du fort ut at om du ikke har XP, eller Vista så har ikke linksys tenkt å anstrenge seg ytterligere. Man kan ihvertfall streame all lyd som kommer ut til lydkortet. Min ligger nesten ubrukt i skuffen, skrot. Har du bruk for sånt kan du få den ekstrembillig.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så sammenligner du også epler mot applesin. Hva du kan streame, hvordan, og til hva, er ikke begreper som favner særlig bredt i apples økosystem. Det det er nesten samme linja på trådløsrouterdelen gjør ikke saken bedre.

Om jeg ikke kommer på anbefalninger som er billigere enn det jeg gjorde i farta så er det fremdeles en anbefaling. Apple airport kan jeg varmt fraråde til sammenligning.

Edit: WDTV live 60 dollar, da kan du ikke krangle på pris når det er gratis frakt.

Kombiner gjerne med wdlxtv

Edit: Linksys wireless media bridge

er et eksempel på det samme. Sjekk under downloads, så finner du fort ut at om du ikke har XP, eller Vista så har ikke linksys tenkt å anstrenge seg ytterligere. Man kan ihvertfall streame all lyd som kommer ut til lydkortet. Min ligger nesten ubrukt i skuffen, skrot. Har du bruk for sånt kan du få den ekstrembillig.

Så ikke svaret før nå, men skal sjekke det ut og sende deg en PM! takk for hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...