Zoxom Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Først og fremst: Vet ikke om dette er riktig sted å plassere dette emnet, men fant ikke noe som passet skikkelig. Jeg kjøper lite CD'er, og bruker spotify mye. Derfor så jeg på "AirPort Express-basestasjon" til å spille av musikk på stereoanlegget trådløst med iMacen. ( http://store.apple.com/no/product/MB321Z/A/AirPort-Express-AirTunes?fnode=MTY1NDEyMQ&mco=MTE5MzA5Mzg ) Det jeg lurer på er: Er det noen billigere, og gjerne bedre alternativer enn dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har maskinen bluetooth kan du skaffe deg en bluetooth-receiver. Tror ikke de er så dyre. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Har maskinen bluetooth kan du skaffe deg en bluetooth-receiver. Tror ikke de er så dyre. Ja, den har bluetooth, men jeg tenkte på å sende via Wifi:) Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg tror alle de alternative løsningene er dyrere i dette tilfellet. De to jeg kommer på er dette og dette. I så fall virker jo det du allerede har funnet som en god deal. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Wdtv live med trådløskort. Så få spille hva du vil og kan handle bedre trådløsrouter som du får kjøre hva du vil på. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg tror alle de alternative løsningene er dyrere i dette tilfellet. De to jeg kommer på er dette og dette. I så fall virker jo det du allerede har funnet som en god deal. Hehe, ja, var ikke mye billigere her nei! Da skal jeg se på det takk for svar! Wdtv live med trådløskort. Så få spille hva du vil og kan handle bedre trådløsrouter som du får kjøre hva du vil på. Fortsatt dyrere enn Apple sin men takk for forslaget, skal sjekke det litt ut! Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Så sammenligner du også epler mot applesin. Hva du kan streame, hvordan, og til hva, er ikke begreper som favner særlig bredt i apples økosystem. Det det er nesten samme linja på trådløsrouterdelen gjør ikke saken bedre. Om jeg ikke kommer på anbefalninger som er billigere enn det jeg gjorde i farta så er det fremdeles en anbefaling. Apple airport kan jeg varmt fraråde til sammenligning. Edit: WDTV live 60 dollar, da kan du ikke krangle på pris når det er gratis frakt. Kombiner gjerne med wdlxtv Edit: Linksys wireless media bridge er et eksempel på det samme. Sjekk under downloads, så finner du fort ut at om du ikke har XP, eller Vista så har ikke linksys tenkt å anstrenge seg ytterligere. Man kan ihvertfall streame all lyd som kommer ut til lydkortet. Min ligger nesten ubrukt i skuffen, skrot. Har du bruk for sånt kan du få den ekstrembillig. Endret 18. desember 2010 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Så sammenligner du også epler mot applesin. Hva du kan streame, hvordan, og til hva, er ikke begreper som favner særlig bredt i apples økosystem. Det det er nesten samme linja på trådløsrouterdelen gjør ikke saken bedre. Om jeg ikke kommer på anbefalninger som er billigere enn det jeg gjorde i farta så er det fremdeles en anbefaling. Apple airport kan jeg varmt fraråde til sammenligning. Edit: WDTV live 60 dollar, da kan du ikke krangle på pris når det er gratis frakt. Kombiner gjerne med wdlxtv Edit: Linksys wireless media bridge er et eksempel på det samme. Sjekk under downloads, så finner du fort ut at om du ikke har XP, eller Vista så har ikke linksys tenkt å anstrenge seg ytterligere. Man kan ihvertfall streame all lyd som kommer ut til lydkortet. Min ligger nesten ubrukt i skuffen, skrot. Har du bruk for sånt kan du få den ekstrembillig. Så ikke svaret før nå, men skal sjekke det ut og sende deg en PM! takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå