Zoxom Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei. Det er nå andre dagen på rad jeg har følgende problem (og andre ganger over-all): Skjermbildet fryser, men lyden fra Skype eller Spotify fortsetter som normalt. Spotify slutter også å gi lyd fra seg når sangen er ferdig. Første gangen dette skjedde venta jeg veldig lenge på at bildet skulle bevege seg igjen, og etter ca. 10 min kom det tilbake i 2 sekunder, før det frøys igjen. Rett etter kom det noen pipelyder fra PC'en. Jeg brukte da svenskeknappen fordi jeg var lei av venting... Dagen etter skjedde det samme, og da gadd jeg ikke vente, så jeg reboota etter 3 min. Begge gangene har dette skjedd imens jeg har spilt World of Warcraft. Jeg tviler på at det er skjermkortdriveren, fordi de gangene jeg har hatt problemer med utdatert driver så har skjermen gått svart og kommet tilbake med en beskjed om at skjermkortdriveren sluttet å virke/svare. Hjelp?! Noen som vet hva dette kan være? God jul! Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det er sjeldent at hardware sier i fra om at drivere ikke fungerer. du lever i feil verden om du venter å gjøre noe til pc'en gir deg fasiten:) Det tar deg sikkert bare noen minutter å installere skjermkort drivere på nytt. Prøv det mens du venter på andre gode svar:) Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Det er sjeldent at hardware sier i fra om at drivere ikke fungerer. du lever i feil verden om du venter å gjøre noe til pc'en gir deg fasiten:) Det tar deg sikkert bare noen minutter å installere skjermkort drivere på nytt. Prøv det mens du venter på andre gode svar:) Tja, Macen min gjør det ganske så bra får vel bare prøve da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå