bjoagutt Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei! jeg lurer på hva sensitivitet jeg bør ha på reach? Jeg har problem med å velge. 3 eller 5 har det variert mellom. Halo reach er det første skytespillet jeg har hatt til xbox360. Alle er så mye bedre enn meg. Jeg har problem med å få sikta på di før di blir jeg blir drept. Noen tips? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Bruk det du føler deg komfortabel med. Personlig så bruker jeg det som er default (3?). Funker fett Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 nå er det en stund siden jeg spilte halo 3 , men jeg brukte variere sens ut fra våpen , lav sens på sniper og høy på alt annent , kjør sens så høyt du føler du klarer og nøyaktis bruke det . Lenke til kommentar
SkYHigH88 NOR Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg personlig bruker sensitivitet på 8. Jeg syns det er lettere og bevege seg da. men det er meg. Jeg klarer ikke og spille med "lav" sens. da gir jeg opp. Lenke til kommentar
Long Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ideelt bør jo sensitivity på 10 være det beste, forutsatt at man øver så mye med det at man blir komfortabel med det til slutt. Det fører jo til at du greier å reagere noen millisekunder før alle andre, noen som kan utgjøre en forskjell. Men hvis du ikke er hardcore, så kjør på det du er mest komfortabel med på starten. Dette er noe du finner ut selv mens du spiller med de ulike våpnene. Happy shootin'! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 ^ Prøv deg frem og se hva du er mest komfortabel med. Jeg driver fremdeles og prøver meg frem med sensitivitet i spill jeg har spilt i flere år. I Counter-Strike: Source bruker jeg ganske høy sensitivitet mens i Battlefield bruker jeg rimelig lav sensitivitet. Halo spiller jeg ikke, ei heller konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå