tomsi42 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ser ut til å bli en flott båt. Så det blir en tur på Glomma på oss til sommeren da Det ble en fin serie dette; håper du tar bilder under hele produksjonen. Og lager en liten bok av det til slutt. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Interessant hvordan man kan ta ganske så forskjellige bilder av en og samme ting. Blir spennende og følge hvordan båten blir når den er ferdig og klar for vannet. Liker spesielt godt fredagens bilde. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Henger meg på her med litt skryt samt ønsker gjerne noen bilder fra en båt på vannet ved en senere anledning også Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kul serie med fine bilder Nautica, og det ser ut til å bli en riktig kul båtserie også. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Pullerten var ok, men makrosaga ble direkte snasen. Litt kantete bokehsirkler helt ute på sidene gjør bildet livlig og spennende, og er fint eksempel på at livlig nissen-bokeh kan være pent. Ser ellers på lørdagens at båten kommer til å greie seg på vannet*), med så fin sveis - ser ut som en lekker liten sak! Takker for en fin kombinert byggelogg og 50mm-uke. *) I alle fall hvis det er børst ombord, eller du satser på bølgekammer. Endret 25. desember 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Takk til trondster og alle andre som har vært innom tråden min Det er gøy og utfordrende og bygge båter uansett materiale,i de siste årene har dessverre byråkratiet vanskeliggjort egne bygge-prosjekter.Men jeg gir meg ikke for overmakta og står på Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Flotte blider! Likte spessielt det med båndsaga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå