magneman Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Skal ha ny mobil til en pris av rundt 2000 kroner. Bruker den for det meste bare til å ringe og sende meldinger, så jeg har ikke så store krav. Helst Nokia eller Sony Ericsson Bør tåle en del/robust God batterilevetid er et pluss Tydelig tale når jeg ringer og snakker eller hører Bruker Telenor kontantkort Ellers er det vel ikke så mye mer jeg egentlig trenger, det meste på dagens mobiler tilfredsstiller meg nok. Alle forslag mottas hjertelig. Endret 12. desember 2010 av magneman Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei! Har du noen preferanser i forhold til touchscreen / tastaturtelefon? Til denne prisen får du en del fra begge kategorier som fyller kravene dine og enda litt til Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Samsung B2700 eller Nokia 3720 bør du sjekke ut. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Nei, bare en vanlig mobil. Ikke tastatur eller touch. Takk for forslagene, skal sjekkes ut! Glemte å si fra at jeg ikke skal ha abonnement. Kontantkort only! Endret 12. desember 2010 av magneman Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Mente forresten B2710. Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Tips: Motorola Defy (vanntett og støvtett androidmobil) selges på tre kvasinorske nettbutikker; expansys.no, mytrendyphone.no og pixmania.com. Pixmania har så vidt eg har skjønt begynt å innrette seg etter norske forbrukerrettigheter. Det har også mytrendyphone.no (rotete kundeservice imo), men usikker på den siste sjappa. Endret 15. desember 2010 av Cleeves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå