Cocho Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei! Som veldig mange andre her så er jeg imot Norges datalagrinsprosjekt, og vil helst slippe å bli overvåket til en hver tid av en 3-part som ikke har noe med hva jeg tar meg til på privaten på mitt private hjemmenettverk. Så det jeg er ute etter en en VPN-tjeneste eller en mulig proxy-løsning som er til å stole på. Jeg er villig til å betale for denne tjenesten, men helst ikke umennesklig masse siden jeg er student og ikke har så sykt masse å rutte med når det kommer til penger utenom den vanlige budsjettet (som mat, klær, leie og andre esensielle ting til livet opphold). Så hvis noen kan guide meg litt her og liste opp mulige leverandører av slike tjenester, samt kanskje forklare hvordan dette funker, så hadde jeg satt pris på det ^^ På forhånd takk! - Cocho Lenke til kommentar
tingo Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Eh.. er det datalagringsdirektivet du mener? Lenke til kommentar
Cocho Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Tenkte mer på disse nyhetene som florerer i dagens media. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sett denne, av folka bak the pirate bay. https://www.ipredator.se/ Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Du vil kunne skjule trafikken. Det eneste du ikke vil klare å unngå er at de logger din posisjon. Altså hvilken gsm basestasjon du er tilkoblet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det som logges, er om du er tilkoblet internett eller ikke. Det hjelper da lite å kryptere forbindelsen for å unngå den loggingen. De som tror dette er noe nytt, tror feil. Det er bare et nytt navn på gammel praksis. Telefonsamtaler har f.eks vært logget siden Graham Bell og Joshua Gray levde... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Man krypterer for å skjule innholdet. Det vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå