Zeph Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Formen er ikkje så viktig for min del, går meir på forhold mellom auge, munn, nase osv., og detaljer. Det slår meg umiddelbart når eg ser eit ansikt som i mine auge er langt over gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 En annen ting jeg legger merke til er ryggen.. Vet det høres helt rart ut. Men en rak rygg (naken for all del). Er herlig og se på om den er trent og ned til hoftene. Det er vilt atraktivt, men ansiktet kommer først Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Høres da absolutt ikke rart ut det, alle har vel sine preferanser for hva man liker? Noen ser på ørene, brystene, nesa, noen andre kanskje på tærne (hvis mulig...) etc... Er nok selv en nese-, smil- og øyne-gutt... Men til syvende og sist er det uansett personlighet som spiller mest inn, men dette er en tråd om ansiktstrekk, så vi skal ikke gå inn på den diskusjonen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå