Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker spesielt jenter med en type ansiktstrekk..

Gjest aa

Anbefalte innlegg

Etter årene har jeg merket noe merkelig. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om jentene er brunetter, blonde, lave eller høye, sprettrumpe eller pupper, men faktisk bare en ting jeg blir ekstremt forelsket i og det er en type ansiktstrekk.

Jeg har sett fire forskjellige jenter med dette "ansiktstrekket", litt vanskelig å forklare, men matcher man opp disse jentene, vil man se det er en klar likhet.

Da begynte jeg å lure på noe, og mange som er på samliv kategorien snakker mye om gener og slikt, kan det faktisk ha seg slik at denne ansiktsformen viser en type gen jeg spesielt blir tiltrukket av?

Noen andre som har det som meg ? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er ganske vanlig at en del mennnesker blir tiltrukket av et spesifikt utseende hos det motsatte kjønn. Jeg har det omtrent likt og kan bli enormt betatt av en jente ved første blikk bare hun har de trekkene jeg liker.

Det er ikke før i senere tid jeg faktisk har begynt å legge merke til dette selv :)

Hurra for sjarmerende jenter med søt nese :new_woot:

• Liker 2
Lenke til kommentar

tone.jpg

Litt for orginalt å si at Tone er perfekt, men i mine øyner oser hun sjarm over hele linja. Det er nettopp det som tiltrekker meg mest av alt. Et utseende som er sjarmerende og som utstråler glede og sjarme. Aldri vært fan av "sexye kvinner" i høye heler og den biten der egentlig.

Har hun et navn som Martine, Linn, Frida, ja da er jeg solgt.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Har det på akkurat samme måte. Jeg har også etterhvert funnet ut omtrentlig hva slags ansiktstrekk jenter jeg tiltrekkes av har.

Jeg liker søtt, framfor sexy.

litt vanskelig å komme med et eksempel her, men er ingen stor fan av Megan Fox f.eks.

Cheryl Cole på en annen side, er nærmere perfeksjon.

Lenke til kommentar

Faller veldig lett for gutter/menn med markert kjeve, gjerne 3-dagers skjegg, mørkt/brunt hår, blå/brune øyne. :love: :love:

Når jeg tenker meg om, har jeg aldri blitt betatt av en med lyst hår. Hrmpf...

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...