WebWarrior Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Vel. Jeg har en tre lapper (3000) å bruke på digitalkamera. Jeg liker å ta bilder i mørke situasjoner (f.eks landskapsbilder på kvelden/natten). Jeg vet at jeg burde hatt mye mer enn 3000 for å få et bra kamera til den bruken, men til en 3-4000 hva anbefaler dere at jeg kjøper? (er i hæren nå, så jeg har ikke mye med penger akkurat) Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Tror nok at Canon Powershot A70 er kameraet for deg. Med mulighet til manuelle inntillinger, i har du alle sjanser for å knipse noen riktig flotte minner fra din tid i grønne klær. Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 WebWarrior, skaff deg en (mini-)tripod også; 1/60 synes å være maks lukkertid for meg for bilder uten, og det er vel i minste laget for å få tatt bra bilder om kvelden/natta... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Da gjenstår det bare å gidde å dra med seg den mini-tripoden overalt også da:P Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Da gjenstår det bare å gidde å dra med seg den mini-tripoden overalt også da:P Den er ikke mer enn 15 cm lang, 5 cm bred og 1,5 cm tykk (Minitripod fra Claes Olson til 98,- kr. som fungerer helt flott). Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Eg hadde lagt på litt og kjøpt et Canon Ixus 400.. hatt mitt i ei veke no og er veldig! fornøyd :smile: Men Ixus v3 er heller ikkje eit dårli kamera som eg trur du får til litt over 3000 på komplett. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hama mini-tripod, 12 cm lang, 2 cm i diameter, meget enkel i bruk. Har den alltid med i ytterlomma på kameraveska. Fungerer perfekt, 60 kr i vilken som helst fotobutikk :smile: Lenke til kommentar
Trio Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 kjøp sony p32 Den er eg utrolig fornøyd med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå