katet Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) God dag folkens ! Skal arrangera LAN i romjula å skal ha ein powerpoint gåande mesteparten av tida, når det ikkje skjer noko på scena. Har høyrt om ein plug in til powerpint som gjer att eg kan gjera endringar uten å avbryte framvisningen. Når eg er ferdig med endringane så blir powerpointen oppdatert uten avbrytelse. Nokon som har forslag til kvar eg kan få tak i denne ? Mvh katet Endret 12. desember 2010 av katet Lenke til kommentar
ice3d Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Slenger meg på denne. Jeg forsøker også å sette opp en powerpoint som jeg ønsker at henter oppdaterte tall fra ulike excelark hver gang loopen starter på nytt. Jeg har funnet en plugin som visstnok skulle ordne dette på http://skp.mvps.org/updtlinks.htm Den hadde jo vært helt genial, hadde den bare fungert. Har nå testet gjentatte ganger i office 2007 og 2010 uten suksess. Noen andre som har tips til hvordan man kan få powerpoint til å hente ny data hver gang loop'en starter? Eller i det minste noen ganger i løpet av døgnet om ikke annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå