toro728 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei, jeg lurer på om noen vet hva som eventuelt kan være galt med hjemmesentralen jeg har fått i fra Altibox, eller har vært borti lingnende? Problemet er at jeg ikke får åpnet noen porter, etter å ha lagt inn portene som skal åpnes mot min pc på "Min hjemmeside", slått av og på hjemme sentralen, så fungerer det fremdeles ikke. Jeg har koblet hjemmesentralen rett til PC`n. Har også prøvd å sette meg selv som DMZ-host + bridgemode, men ingen porter åpnes t.o.m etter at jeg har satt meg som DMZ eller satt den i bridge og slått den av og på. Teoretisk sett så skal jo alle porter være åpne når jeg setter meg selv som DMZ eller etter å ha satt den i bridge? Har ikke noe firewall på pc`n etc (+ slått av windows firewall) så det kan ikke være noe på pcn som stenger portene, bruker heller ikke noe switch/ruter :s Så jeg skjønner ikke en drit:P Jeg bruker canyouseeme.org for å sjekke portene jeg prøver å åpne, men det er få åpne porter og mye error:Connection Refused. Har ringt til kundeservice, snakka med ei dame som var passe nabb på nettverk, men vi prøvde nonetheless litt forskjellig, blant annet med statisk ip osv, men ingen ting fungerte fremdeles :/ Så de skulle sende en feilmelding på det og ta kontakt asap. Men jeg lurer rett og slett på om noen her muligens vet om noen løsninger som kan fungere midlertidig, jeg er også interessert i å høre teorier om hva som kan være galt i og med at jeg ikke har snøring selv. Det kan virke litt som om Hjemmesentralen ikke klarer å motta informasjonen som lagres på "Min hjemmeside" ? Hva tror dere? Alt er velkomment:) Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 har du restartet hjemmesentralen din etter å ha åpnet porter? hva er ipadressen din? Lenke til kommentar
toro728 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Problemet er at jeg ikke får åpnet noen porter, etter å ha lagt inn portene som skal åpnes mot min pc på "Min hjemmeside", slått av og på hjemme sentralen <-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå