flydman Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg forsøkt å opdatere jentungens maskin med Win2000 ved hjelp av windows update , men vil rett og slett ikke :-? , kan det hende at jeg har skadet en eller annen fil , i tillfelle hvilken og kan jeg bare legge den inn igjen. Lenke til kommentar
schwin Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Du bruker ikke tilfeldigvis en ikke helt lovlig key?? Min xp ble sperret for updates fordi jeg tidligere brukte en key jeg fant ute på det store internettet.... Evt så kan du jo søke på google på hvordan skifte cd-key i windows... Da funker det sikkert igjen i tilfelle det var problemet... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tror ikke MS driver på med å sperrer win2k for update, bare xp de holder på med slikt tull Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tror ikke MS driver på med å sperrer win2k for update, bare xp de holder på med slikt tull og det funker jo ikke så veldig bra heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå