myntsamlern Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei, lurte på om dere hadde noen redigeringstips til et klipp jeg har. Link: Hvilke effekter hadde vært bra å tatt på ett sånt klipp? Eventuelt, er det bedre helt uten effekter? Takk Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Helt fint som det er. Etter min mening, -det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
myntsamlern Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Helt fint som det er. Etter min mening, -det enkle er ofte det beste. Okey, takk! Noen andre som har en mening? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Åkei.. Nå har det seg sånn at du sa: Eventuelt, er det bedre helt uten effekter? Når jeg da svarer, nei, det er helt fint uten noen effekter, da trenger du ikke svare med en " ". Det var et forsøk på å hjelpe. Endret 12. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
ET! Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Justere eksponeringen opp en smule kanskje, proc amp, gamma osv. Lenke til kommentar
myntsamlern Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Åkei.. Nå har det seg sånn at du sa: Eventuelt, er det bedre helt uten effekter? Når jeg da svarer, nei, det er helt fint uten noen effekter, da trenger du ikke svare med en " ". Det var et forsøk på å hjelpe. Hehe, vet ikke helt hva den smileyn jeg brukte betyr, men den var ment som ett smilefjes, ikke noe mer! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ok. Jeg oppfatta den som en *åh, herlighet for en dust som ikke gir meg et skikkelig svar* All clear. Skal vi klemme? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fjern den stygge musikken. Lenke til kommentar
myntsamlern Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Ok. Jeg oppfatta den som en *åh, herlighet for en dust som ikke gir meg et skikkelig svar* All clear. Skal vi klemme? Haha, ja all clear Vet ikke hva den offisielle smileyn for klemming er, men går for denne Lenke til kommentar
myntsamlern Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Fjern den stygge musikken. Det er jo KISS! Men, hvilken musikk ville passet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå