minotir Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei! Jeg har tatt fram den gode gamle stasjoner pc'en min å brukt den ganske mye de siste 2 dagene. I dag lot jeg den stå på mens jeg var ute i 30-45 min og når jeg kom hjem var det ikke livstegn. Har en mistanke om at det er strømforskyninga som har tatt kvelden, siden det ikke er livstegn når jeg prøver å starte opp. Kansje noen har tips til hvordan jeg kan fikse dette? Mulig det evt er en sikring i forskyninga som har gått? Garantien har gått ut så jeg kan godt skru opp! Help me! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Dårlig svar. Bytter ut med et forhåpentligvis bedre.. Aner ikke hvordan du skrur inni sånne ting, så jeg personlig ville kjøpt ny strømforsyning/ sendt den inn på rep. Endret 12. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
minotir Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 var ikke det svaret jeg var ute etter. Ny strømforskyning er vel heller aktuelt da. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Har åpnet strømforskyning nå og det eneste jeg kan komme på å sjekke med den er sikringa og den var i orden. Ingen som har noen andre tips, eller er det bare å kjøpe ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå