Evilfish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 husker dere tilbake, bomber funnet i sverige, tyskland, england og mange andre land i europa. og historien var akkurat det samme. de fant ingenting men ble fortalt å hyppe opp frykten og fortsette å holde folk unna der. det hele viste seg å være ett spetakkel. de tålte kanskje ikke den voksende motstanden mot kroppscannere? og nå skjedde det igjen. en såkalt "selvmordsbomber" i sverige, mens de viser noe helt annet. en brennende bil som ikke har noe med det å gjøre? og hva blir konsekvensen av det? enda mer overvåkning?` jeg trodde terroristene hatet frihet? vinner de ikke da hvis vi begrenser våres frihet for sikkerhet? 2 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 jeg trodde terroristene hatet frihet? vinner de ikke da hvis vi begrenser våres frihet for sikkerhet? de hater nok ikke frihet. de liker bare at vi kaver med vår! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vet ikke om jeg skal gidde å spørre etter noe som kan minne om en kilde, får bare et hav med youtube-filmer slengt i trynet. Men på den andre siden så ville dette svaret vært meningsløst, så jeg gjør det fordi om: Har du noen kilder på dette? 5 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Note to self: Lese førstepost grundig! + til Monzilla! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Vet ikke om jeg skal gidde å spørre etter noe som kan minne om en kilde, får bare et hav med youtube-filmer slengt i trynet. Men på den andre siden så ville dette svaret vært meningsløst, så jeg gjør det fordi om: Har du noen kilder på dette? kilde på hva? et bomben rund om kring i europa ett par måneder tilbake var alt bare juks? eller mener du den som skjedd i går?¨¨ http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/artikkel.php?artid=10020193 "Politiet mistenker at bombemannen er samme mann som eier bilen som eksploderte i Stockholm lørdag ettermiddag. Politiet sier på pressekonferansen at dette er en teori, men de vil foreløpig ikke bekrefte om det er sammenheng." aka 2 forskjellige saker "Politiet er helt klare på at handlingen var et terrorangrep." hvorfor så sikre? vet de allerede at det er al qaeda? hvorfor tok de ikke nor forhåndsgreier hvis de er så sikre? de vet allrede bomben og hvem han var etter så kort tid. tilfeldig? neppe Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Arg, jeg lovet meg selv at jeg skulle holde meg unna. husker dere tilbake, bomber funnet i sverige, tyskland, england og mange andre land i europa. og historien var akkurat det samme. de fant ingenting men ble fortalt å hyppe opp frykten og fortsette å holde folk unna der. Nei. Kilder? Bevis på at de "ble fortalt å hyppe opp frykten å holde folk unna der", hva enn det betyr det hele viste seg å være ett spetakkel. de tålte kanskje ikke den voksende motstanden mot kroppscannere? Du kobler motstand mot kroppscanner mot selvmordsangrep? Hva begrunner du dette med? Har du en eneste kilde? og nå skjedde det igjen. en såkalt "selvmordsbomber" i sverige, mens de viser noe helt annet. en brennende bil som ikke har noe med det å gjøre? Hvorfor har du selvmordsbomber i hermetegn? Benekter du at det var en person som tok selvmord ved hjelp av en bombe? At de viser bilen etterpå har alt med det å gjøre. og hva blir konsekvensen av det? enda mer overvåkning?` Hopper til konklusjoner basert på et grunnlag som er grunnløst. Skulle nesten tro du var SP-politiker. 6 Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Arg, jeg lovet meg selv at jeg skulle holde meg unna. husker dere tilbake, bomber funnet i sverige, tyskland, england og mange andre land i europa. og historien var akkurat det samme. de fant ingenting men ble fortalt å hyppe opp frykten og fortsette å holde folk unna der. Nei. Kilder? Bevis på at de "ble fortalt å hyppe opp frykten å holde folk unna der", hva enn det betyr det hele viste seg å være ett spetakkel. de tålte kanskje ikke den voksende motstanden mot kroppscannere? Du kobler motstand mot kroppscanner mot selvmordsangrep? Hva begrunner du dette med? Har du en eneste kilde? og nå skjedde det igjen. en såkalt "selvmordsbomber" i sverige, mens de viser noe helt annet. en brennende bil som ikke har noe med det å gjøre? Hvorfor har du selvmordsbomber i hermetegn? Benekter du at det var en person som tok selvmord ved hjelp av en bombe? At de viser bilen etterpå har alt med det å gjøre. og hva blir konsekvensen av det? enda mer overvåkning?` Hopper til konklusjoner basert på et grunnlag som er grunnløst. Skulle nesten tro du var SP-politiker. http://www.dagbladet.no/2010/11/09/nyheter/terror/utenriks/gteborg/14227172/ det var et falskt terrorangrep som ble kalt for trusebomberen, som var unnskyldningen de trengte for å sette inn disse scannarne. de ble også bevist senere at desse scannerne var bestilt lenge før denne "trusebomberen" oh at det skjedde tilfeldigvis like etter dette og at det skulle redde oss. samme skjedde da. når TSA motstanden var på sitt høyeste som kom den en stor bølge av fake terror over hele europa av TSA terroristene 3, det er for tidlig å si eller benekte noe som helst. men de vet allerede så mye etter bare 1 døgn, ett angrep som dette kan umulig ha skjedd uten at de viste om det eller lot deg skjee ikke egentlig http://www.dagbladet.no/tag/sverige "oj ikke siden krigen bla bla bla nytt pearl harbor" snart kommer de sikkert til å si at sverige vill aldri bli det samme osv. OH NOES Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Fra en annen tråd. Deler av mailen som ble sendt til det svenske nyhetsbyrået TT ti minutter før eksplosjonene. Så terroren ligger litt i kortene........ Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Fra en annen tråd. Deler av mailen som ble sendt til det svenske nyhetsbyrået TT ti minutter før eksplosjonene. Så terroren ligger litt i kortene........ hvor mye beviser det? hvor mange blackwater / pro zionister har ikke trena og lata som et de er al qaeda medlemmer krigen mot terror er en hoax myndighetene elsker islam siden det er unnskyldningen til å ta våres friheter av bort Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 hvor mye beviser det? hvor mange blackwater / pro zionister har ikke trena og lata som et de er al qaeda medlemmer krigen mot terror er en hoax myndighetene elsker islam siden det er unnskyldningen til å ta våres friheter av bort ahh.... motbevis det! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/12/nyheter/selvmordsangrep/terror/utenriks/sverige/14676923/ de har alle de pårørende... men " Vi har ennå ikke identifisert den døde mannen, sier talskvinne Petra Sjölander." ops? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Han er jo sprengt...... Uansett ikke noe bevis! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 hvor mye beviser det? hvor mange blackwater / pro zionister har ikke trena og lata som et de er al qaeda medlemmer krigen mot terror er en hoax myndighetene elsker islam siden det er unnskyldningen til å ta våres friheter av bort ahh.... motbevis det! http://www.youtube.com/watch?v=GsUtvOW6SR0 http://www.youtube.com/watch?v=-T1T2q9-D38&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Heldigvis har vi Evilfish her som kan fortelle oss hva som er rett. 6 Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/12/nyheter/sverige/utenriks/terror/selvmordsangrep/14677356/ "følge øyenvitner skal mannen ha ropt noe på arabisk før sprengladningen ble utløst." så han løp rund å skrek mens bomben gikk av for tidlig? virker ikke akkurat som han prøvde å skjule seg i mengden siden han gikk eller løp skrikende rundt. og er neste litt overdrevet men Al Qaeda greier på facebook profilen hans. nesten som han prøvde å bli tatt. eller kanskje de bare er så desperate på at folk ikke tror at det skal være noe annet en al qaeda angrep. de kunne jo umulig gjøre noe slikt! hvis vi glemmer det falske trusselen 1-2 måneder sia Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 og hvor lenge sia er det ikke siden det ble avslørt at USA hadde spionert på Norge i årevis og at norge holdte det skjult? vi tørte ikke å si en dritt i mot det. da ville vi aldri tørt å si noe imot blackwater og CIA som poserte som al qaeda for å få enda mer kontroll over oss Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 hei julenissen.. får jeg gaver i år da? Beklager. Julenissen er egentlig kun et røykteppe for en CIA-drevet organisasjon som driver med våpensmugling. 2 Lenke til kommentar
Sjef1337 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 hvor mye beviser det? hvor mange blackwater / pro zionister har ikke trena og lata som et de er al qaeda medlemmerkrigen mot terror er en hoax Greit zionistene stikker nesa si i alt over alt, men tror nok det er NWO som står bak dennne gang. Leste det på Nyhetsspeilet. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 ahh.... motbevis det! youtube 1 youtube 2 heheh! Vet ikke om jeg skal gidde å spørre etter noe som kan minne om en kilde, får bare et hav med youtube-filmer slengt i trynet. Men på den andre siden så ville dette svaret vært meningsløst, så jeg gjør det fordi om: Har du noen kilder på dette? Velmennende tips: IKKE tro på youtube! Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 husker dere tilbake, bomber funnet i sverige, tyskland, england og mange andre land i europa. og historien var akkurat det samme. de fant ingenting men ble fortalt å hyppe opp frykten og fortsette å holde folk unna der. det hele viste seg å være ett spetakkel. de tålte kanskje ikke den voksende motstanden mot kroppscannere? og nå skjedde det igjen. en såkalt "selvmordsbomber" i sverige, mens de viser noe helt annet. en brennende bil som ikke har noe med det å gjøre? og hva blir konsekvensen av det? enda mer overvåkning?` jeg trodde terroristene hatet frihet? vinner de ikke da hvis vi begrenser våres frihet for sikkerhet? Jeg tviler på at dette er en handling satt i stand av myndighetene, men jeg er enig i at det er helt feil veg å gå, det å mistenkeliggjøre hele verdens befolkning for å forhindre noe som rett og slett utgjør en svært liten risiko. Jeg hadde langt foretrukket å ikke ha et befølingspersonale på flyplassene enn å leve med den mikroskopiske risikoen det er at vi blir utsatt for enda en undertøysbomber. Ikke at det er mindre sjanse for det nå. Hvis deres mål er å drepe et stort antall mennesker, så er det bare å gjøre det i køen foran kontrollen. Men hvis deres mål er å gjøre oss ubekvemme med å fly, så har de lykkes, og de trenger ikke å utføre en handling som faktisk vil vise at mange av de sikkerhetstiltakene vi har er meningsløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå