coca Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne posten. Jeg skulle koble til iPoden min og oppdatere den, men når jeg startet itunes og koblet til iPoden kom denne meldingen opp: "Denne iPod-enheten kan ikke brukes fordi Apple Mobile Device-tjensten ikke er startet." Hva i all verden skal det bety? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Åpne Oppgavebehandling (Device Manager). Velg Tjenester (Services). Finn 'Apple Mobile Device'. Status står som 'Stopped'? Høyreklikk og velg 'Start' Endret 12. desember 2010 av Hårek Lenke til kommentar
coca Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Åpne Oppgavebehandling (Device Manager). Velg Tjenester (Services). Finn 'Apple Mobile Device'. Status står som 'Stopped'? Høyreklikk og velg 'Start' Hvor finner jeg oppgavebehandling..? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows-vista/What-is-Task-Manager Lenke til kommentar
coca Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Åja, DEN oppgavebehandlingen.. Gjorde det, men så kommer denne meldingen opp: "Kan ikke starte tjenesten Apple Mobile Device på lokal datamaskin. Feil 1053: Tjenesten svarte ikke på start- eller kontrollforespørselen innenfor tidsrammen." Lenke til kommentar
coca Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Kan noen hjelpe?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå