Gå til innhold

Elder Scrolls V: Skyrim - Medietråd

Anbefalte innlegg

Special Edition Podcast: Todd Howard Skyrim Q&A

Game Informer's web coverage of our The Elder Scroll V: Skyrim cover story has proven to be popular with Bethesda's legion of devoted RPG fans. Today, we're pleased to present a special edition of the Game Informer Show, in which Bethesda's Todd Howard answers questions we solicited from our community of online users. It's nearly an hour of freewheeling discussion, we put your queries to Howard, who gives some revealing responses -- while still leaving more than a bit of mystery surrounding the game. Some of the topics covered include the game's combat system, spells, factions, and the powerful dragons that reign terror over the world of Skyrim.

http://www.gameinformer.com/b/podcasts/archive/2011/02/03/toddhowardse.aspx

Endret av TM B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte å gleda meg vilt for ein månad sidan... Såe... Langt i frå! :D

:love:

edit: funfact!

http://www.dailiescountdown.no/c.aspx?ukey=Q0H0V0V0P0V0F6B6M9V052A3K1A <-- countdown som eg laga, som eg ikkje trudde nokon gadd å sjekka ut, før eg møtte ein kompis frå Haugesund i helga.

Meg: "Jaa, eg glede meg så mykje! Eg har lagd ein countdown til det! :!:"

Kompis: "Hah, ein kompis av meg viste faktisk ein countdown med hjerter på and stuff."

Meg: "...Holy shit."

Var faktisk min han hadde sett! :wee: Liten verden, hæ? :wee:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

(Synes nesten Todd Howard ga inntrykk over at de tester og spiller mer på 360 enn pc. ... )

Han (Todd Howard) sa vel at han selv testet mest på 360. Andre (bl.a. utviklerne) brukte PC.

Det kjekt med skjermbilder, men jeg synes uansett at de gir lite i forhold til ingame video's. De kan til og med være en smule missvisende. Jeg venter med å konkludere for mye inntil videoene dukker opp.

Lenke til kommentar

Husk på at det fremdeles er over et halvt år til lansering, så de har god tid til å finpusse grafikken. Mener også å huske at Todd fortalte i podcasten til GI at den tekniske finpussingen, textures osv var det som ble gjort helt til slutt. Så jeg har troen på at det kommer til å se meget pent ut når vi nærmer oss november :)

Endret av andrvas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

...Den er sideskrollande, dermed heilt lik ps3-menyen?

Eg forstår ikkje heilt kva du meiner eigentleg.

Mente ikke "helt lik", men jeg tenker alltid på PS3 når jeg ser den typen menyer. Det aktive valget i midten og andre valg mer diffust tegnet rundt. Istedenfor å flytte deg rundt i menyen, blir følelsen isteden at menyen flytter seg rundt deg.

Greit system for spill-kontroller eller taster, men noe tungvidt å bruke med med mus.

Lenke til kommentar

Tenkte nettopp på hvor heftig det hadde vært om de hadde lagt inn Move og Kinect støtte for dette! :D Det skal vell spilles på PC da men, går jo rykter om at det kommer offisiell støtte for MOVE der også så :love:

Men på en annen side hadde de sikkert brukt for mye tid på det isdenfor alt annet som bør være med, så kanskje ikke så lurt likevell

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...