Gå til innhold

Elder Scrolls V: Skyrim - Medietråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De lovde et bra kampsystem til Oblivion også, men de failet der :(

Jeg venter og ser, alt de lover virker ikke til å være bra.

Personlig synes jeg kampsystemet i Oblivion er et av det beste jeg har prøvd i et RPG noensinne, så alt etter smak og behag ;)

I forhold til det i Dark Messiah synes jeg Oblivion har endel å lære her gitt, kamper har en tendens til å føles ganske gjørmete.

Jeg gleder meg til Skyrim derimot, håper det blir et kraftig forbedret Oblivion! Teasern er ihvertfall urdeilig!

(Er det forresten Christorfer Lee som er narrator i den?)

Håper vi får sparke folk som i Dark Messiah. Mulig jeg er syk, men jeg store deler av kampene ble brukt til å lete etter ting å sparke folk inn i. Det gikk en del bål, for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at det ikke blir like åpent som de to tidligere, Bethesda har jo tidligere hyllet moddere for deres arbeid.

Gleder meg uansett noe helt sinnsvakt, vurderer faktisk å droppe militæret bare for å få det når det slippes ut. Er kalt inn i august, og spillet slippes jo i november. Hadde vært helt forferdelig å sittet oppe i en bunkers i Nord-Norge og fryse ræven av meg mens dere kan være hjemme og kose dere med et spill jeg har ventet på i fire-fem år :(

Du fryser ræva av deg i månedsvis for å spille et spill som i hovedsak foregår i snø og is. Hva klager du over? Det kalles forberedelse. :p :p :p

Eller tagger :D

De orkene som er ved det stupet inni det store stein slottet inneholder endeløst av underholdende måter og slakte på!

Ikke glem ismagien. Bare lokk til deg en gjeng orker, spring ut på en avsats over et høyt stup, vent til de kommer nært nok og kast is på bakken. Vips er problemet løst. For deg, i alle fall. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...