Gå til innhold

Elder Scrolls V: Skyrim - Medietråd

Anbefalte innlegg

MrLG: Nice. Da stemte ikke det jeg leste likevel.

Så lenge de dropper "level-skalering" på monstre og fiender, eller ihvertfall toner det ned kraftig så tror jeg at jeg blir mer eller mindre fornøyd. Håper også at det fremdeles vil være områder uten snø. Skyrim er vel for det meste dekt av snø og is.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Project Offset var et spillprosjekt fra et firma som Intel kjøpte opp for å få tak i ekspertisen deres. Project Offset ble lagt ned tiligere i år og kommer ikke til å bli sluppet. Det har ingenting med TES5 å gjøre....

Geir :)

Edit: Jeg ser at noen av de opprinnelige Offset-utviklerne snakker om å slippe spillet fortsatt. Tiden vil vise. Men det er en helt annen sak.

Lenke til kommentar

Når jeg fikk servert dette og Uncharted 3 på VGA så gråt jeg litt inni meg

Disse 2 er oppfølgere til de spillene som jeg har elsket mest denne generasjonen

Uncharted 2 Among Thieves og Elder Scrolls IV Oblivion er de beste spillene jeg har vært borti denne generasjonen, og disse får jeg oppfølgere til, kan ikke bli bedre!!! :D

Lenke til kommentar

Når jeg fikk servert dette og Uncharted 3 på VGA så gråt jeg litt inni meg

Disse 2 er oppfølgere til de spillene som jeg har elsket mest denne generasjonen

Uncharted 2 Among Thieves og Elder Scrolls IV Oblivion er de beste spillene jeg har vært borti denne generasjonen, og disse får jeg oppfølgere til, kan ikke bli bedre!!! :D

Uncharted 2 var gøy helt til imot slutten. Nå dør jeg hele tiden.

(Ja, offtopic :()

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig graffikkmotoren får en boost slik vi så i 2006, ble jo lamslått, men idag er den ikke veldig imponerende lenger.

De skal visstnok bruke samme motor som sist. Det betyr i så fall at de har hatt lang tid på å finpusse spillet.

Har du noen kilder som bekrefter dette? Ikke at jeg tviler, men greit å vite det sikkert. :)

Gud jeg gleder meg til dette spillet, skal garantert kjøpes!

Lenke til kommentar

Funker fint om samme motor, så lenge alle mods funker. Men om ny, og optimalisert motor, er jo det veldig bra også.

Vil det være multiplayer? Coop? (Elsker spill uten også, men er bonus, om er gode onlinemuligheter.)

Tviler på at det blir laget MP. Det hører ikke helt med i serien, og TES har alltid vært et SP rollespill. Blir overrasket dersom de går en annen vei denne gangen.

Angående spillmotor som ble diskutert litt tidligere, så er det snakk om, fant jeg ut at det er Gamebryo-motoren vi kan vente oss å se i TES V.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...