Landeplagen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 MrLG: Nice. Da stemte ikke det jeg leste likevel. Så lenge de dropper "level-skalering" på monstre og fiender, eller ihvertfall toner det ned kraftig så tror jeg at jeg blir mer eller mindre fornøyd. Håper også at det fremdeles vil være områder uten snø. Skyrim er vel for det meste dekt av snø og is. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jævlig irr å nesten aldri møte fiender på din egen lvl da.. Var jo en del man ikke kunne slå før man gikk opp litt også. Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 kan ikke vente! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Project Offset var et spillprosjekt fra et firma som Intel kjøpte opp for å få tak i ekspertisen deres. Project Offset ble lagt ned tiligere i år og kommer ikke til å bli sluppet. Det har ingenting med TES5 å gjøre.... Geir Edit: Jeg ser at noen av de opprinnelige Offset-utviklerne snakker om å slippe spillet fortsatt. Tiden vil vise. Men det er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Når jeg fikk servert dette og Uncharted 3 på VGA så gråt jeg litt inni meg Disse 2 er oppfølgere til de spillene som jeg har elsket mest denne generasjonen Uncharted 2 Among Thieves og Elder Scrolls IV Oblivion er de beste spillene jeg har vært borti denne generasjonen, og disse får jeg oppfølgere til, kan ikke bli bedre!!! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg håper at vi denne gangen får servert en ordentlig storby, med en gigantisk borg og mange, mange sideveier og smug etc! 1 Lenke til kommentar
axao Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Dette har jeg ventet lenge på!!! Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut nesten et helt år... Men har i alle fall god tid til å oppgradere pcen på da Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Når jeg fikk servert dette og Uncharted 3 på VGA så gråt jeg litt inni meg Disse 2 er oppfølgere til de spillene som jeg har elsket mest denne generasjonen Uncharted 2 Among Thieves og Elder Scrolls IV Oblivion er de beste spillene jeg har vært borti denne generasjonen, og disse får jeg oppfølgere til, kan ikke bli bedre!!! Uncharted 2 var gøy helt til imot slutten. Nå dør jeg hele tiden. (Ja, offtopic ) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg håper at vi denne gangen får servert en ordentlig storby, med en gigantisk borg og mange, mange sideveier og smug etc! Det hadde vært knall. Få kjørt seg litt som tyv. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Godt å få det bekreftet, og gleder meg til det kommer. Deler ønskene med de fleste andre her inne, håper det går middelmådige Oblivion en høy gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Æsj... et helt år med hyping å se "frem" imot. Hadde håpa på litt kortere tid mellom annonsering og release. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg digget Morrowind, men det som (fortsatt) manglet i Oblivion var et skikkelig combatsystem. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Var ikke dette den annonseringen som skulle komme så sent, slik at det var veldig kort tid mellom annonsering og utgivelse? I såfall kan jeg ikke si at jeg er overrasket. Ett år er ikke akkurat veldig lite det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg håper virkelig graffikkmotoren får en boost slik vi så i 2006, ble jo lamslått, men idag er den ikke veldig imponerende lenger. De skal visstnok bruke samme motor som sist. Det betyr i så fall at de har hatt lang tid på å finpusse spillet. Har du noen kilder som bekrefter dette? Ikke at jeg tviler, men greit å vite det sikkert. Gud jeg gleder meg til dette spillet, skal garantert kjøpes! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja, er det noe som er verdt å kjøpes, så er det TES. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har du noen kilder som bekrefter dette? Ikke at jeg tviler, men greit å vite det sikkert. Nope, men har kilde som peker i motsatt retning. Link Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Blir det slik at du IKKE trenger Steam for å spille (noe du må på Fallout NV), og uten DRM? Da kan jeg kjøpe. Hvis ikke må jeg vurdere det. Og, altfor mange spill jeg virkelig tror blir driiitbra, skuffer meg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har du noen kilder som bekrefter dette? Ikke at jeg tviler, men greit å vite det sikkert. Nope, men har kilde som peker i motsatt retning. Link Fint! Fryktet litt at de ikke kom til å bruke en ny motor, da den gamle har blitt litt utdatert. Takk for link! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Funker fint om samme motor, så lenge alle mods funker. Men om ny, og optimalisert motor, er jo det veldig bra også. Vil det være multiplayer? Coop? (Elsker spill uten også, men er bonus, om er gode onlinemuligheter.) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Funker fint om samme motor, så lenge alle mods funker. Men om ny, og optimalisert motor, er jo det veldig bra også. Vil det være multiplayer? Coop? (Elsker spill uten også, men er bonus, om er gode onlinemuligheter.) Tviler på at det blir laget MP. Det hører ikke helt med i serien, og TES har alltid vært et SP rollespill. Blir overrasket dersom de går en annen vei denne gangen. Angående spillmotor som ble diskutert litt tidligere, så er det snakk om, fant jeg ut at det er Gamebryo-motoren vi kan vente oss å se i TES V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå