Gå til innhold

Elder Scrolls V: Skyrim - Medietråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer dragen og plukker opp han kjempen fordi spilleren tilkaller den, eller er det helt tilfeldig? Finnes det drager man får over på sin side?

 

Edit: Ser ut som den samme dragen angriper spilleren etterpå, så kanskje ikke.. Så de samme gameplay greiene i går på IGN, og da kom det mindre klart fram.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Bleh, borte på grunn av opphavsrettskrav.

 

Noen interesse for at denne tråden omdøpes til "Elder Scrolls V - Medietråd" eller noe slikt, siden den har ballet en del på seg i forhold til den opprinnelige traileren, forresten? Gi beskjed. :)

 

Takk til J-Core 8D

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bleh, borte på grunn av opphavsrettskrav.

 

Noen interesse for at denne tråden omdøpes til "Elder Scrolls V - Medietråd" eller noe slikt, siden den har ballet en del på seg i forhold til den opprinnelige traileren, forresten? Gi beskjed. :)

 

Takk til J-Core 8D

Finnes det en "den store Elder Scrolls V-tråden?" Har bare funnet denne tråden - så en litt mer "offisiell" tråd med media og diskusjon hadde passet meg fint. :)

Lenke til kommentar

Med forbehold om at søkefunksjonen er balls, så fant jeg ingen generell TES V-tråd på diskusjon.no, så jeg flyttet den ut fra Innlegg.no-arkivet, slik at den nå ligger i denne kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1335093&st=500&p=17656326entry17656326

 

I mellomtiden omdøper jeg denne til en medietråd, slik at fokuset her kan ligge på deling av bilder, trailere, osv. og diskusjon spesifikt rundt disse. Jeg regner med at TES-delforumet kommer tilbake igjen etter hvert som vi nærmer oss november, og antallet TES-tråder eksploderer, så det er ikke vanskelig å forsvare litt spredning. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg regner med at TES-delforumet kommer tilbake igjen etter hvert som vi nærmer oss november, og antallet TES-tråder eksploderer, så det er ikke vanskelig å forsvare litt spredning. :)

Det håper jeg også. Veldig.

 

Kan de opprinnelige trådene i det gamle TES underforumet legges inn i det nye delforumet eller er de tapt i den himmelske informasjons spaghetti ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva er det med Bethesda og "mounts" eller hester. De får det liksom aldri helt til.

 

I Oblivion klarte de aldri å lage "tømmrer", så rytteren bare holdt i salen til hesten, uten å styre hodet.

 

Her ser jo hesten ut som det er 90% rumpe, og den sjekk bena på den når den løper.

 

Kunne de ikke lånt noen utviklere fra Rockstar Games slik at de kunne fått litt hjelp? Red Dead Redemption hadde "perfekte" hester.

 

Greit dette er "bagateller", men du bruker jo tross alt hesten ganske mye igjennom spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...