Mushroom man Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 haha, på en søndag? og når man er smålig fyllesjuk? nei tror nok ikke det, da er det nok batteri syre for alle penga gitt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=Articles.Detail&id=89 Lenke til kommentar
dannad Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Når jeg dimmer fra førstegangstjenesten like før jul 2011, skal jeg kjøpe/bygge meg en PC som skal brukes hovedsaklig til SKYRIM og kanskje andre spill. Noen som tror systemkravene for å spille med full grafikk blir høye eller ekstremt høye? =) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg håper, for lommeboka mi sin skyld, at systemkravene ikke blir like insane som de var da Oblivion kom ut. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har planer å bruke omkring 15.000 kroner på PC og jeg har allerede bestemt meg for at den skal ha ZOTAC GeForce GTX 580 1536MB eller bedre, pluss 12GB RAM minimum. Prosessor og hovedkort må jeg nok vente litt med for det kommer hele tiden noe nytt. Det er tross alt 242 dager til spillet skal lanseres... *Sukk* Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 12 GB med ram? Gee-zus. Overkill much. Sats heller på raskt ram enn mykje ram. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 12 GB med ram? Gee-zus. Overkill much. Sats heller på raskt ram enn mykje ram. Du trenger ingen av delene. 4-6GB er plenty med minne, og farten er mer eller mindre ubetydelig. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 appropå systemkrav: det kommer ju til konsoller så teorien jeg sett runt omkring er at systemkravene ikke kan bli så voldsomme da,det viser seg ju uansett. trur nok at det blir hakket verre enn oblivion men ikke noe voldsomme greier,og jeg har kun gtx 460,misstenker en liten oppgradering kommer godt med siden skyrim så langt ser meget godt ut,å andre siden har det gått noen år siden oblivion kom ut,og hvis de bare får bedre orden på grafikk-motoren er det åpenbart mye å tjene kun på det. men det er ju kun spekulasjoner når det gjelder minne,två kanalers og 4 eller 8 skulle holde lenge,og tre kanalers 6 eller 9,hvis man ikke bruker noe voldsomt minnekrevende greier,fort gjort å sjekke,fyr opp noe du "trur" krever masse minne typ 12 eller 16 gb og mål,de ferreste kommer i nærheten oblivion gjør det f,eks ikke,muligens vram kan gå høyt men spillet i seg selv ikke sjans Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) http://pc.ign.com/articles/115/1158651p2.html Is there a unicorn in Skyrim? Todd Howard: That's DLC. For a hundred dollars. IGN: Can you ride dragons in Skyrim? Todd Howard: Not in the way you're asking. Can you levitate in Skyrim? Todd Howard: Another DLC. Three hundred dollars. Thanks for your time. :!: Endret 1. april 2011 av TMB 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Sånne bilder gir meg alltid et gys av forventning... snacks! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Lang artikkel fra Pressfire - Og tar du livet av en person som lager utstyr du kan kjøpe, vil du påvirke økosystemet direkte. For eksempel vil du ikke lenger kunne kjøpe piler i butikkene i en landsby dersom du dreper han som lager dem. Nøyaktig grunnen til hvorfor jeg elsker Elder Scrolls! Del 2 imorgen 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 http://www.g4tv.com/videos/52434/elder-scrolls-5-skyrim-gameplay-preview/?quality=hd Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Herlig, gleder meg til å jakte mammut! Kun jeg som synes han personen på nederste bildet ligner litt på Jason Statham? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Herlig, gleder meg til å jakte mammut! Kun jeg som synes han personen på nederste bildet ligner litt på Jason Statham? SKYRIM FILM INC Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 60,000 lines of dialogue for Skyrim Blir mye å lese. I tillegg får vi flere stemmeskuespillere, heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå