Gjest blabla Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har nå to dager på rad blødd neseblod i søvne. Dag 1 våknet jeg, og klarte å spre det utover gulvet. Da jeg spyttet i vask, spyttet jeg nesten bare blod. Neste dag lå jeg på ryggen, så hadde bare masse størknet blod i nesa, og litt utenfor. Fremdeles blod i munnen. Er dette normalt? Har nesten aldri blødd neseblod før, iallefall ikke om natta.. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det kan komme av lav luftfuktighet, spesielt nå om vinteren! Jeg har hatt problemer med dette selv, men det løste seg ved å kjøpe en luftfukter som jeg satte på noen timer før jeg gikk til sengs. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg blødde mye neseblod før når jeg sov osv. Våknet med hele puten full av blod. Hadde et blodkarr tror jeg, i nesen som gjorde at jeg blødde så mye. Måtte svi/brenne det hos legen. Har ikke merka noe etterpå Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei, prøv å ta vaselin i nesa før du legger deg. Da hindrer du at nesa blir så tørr. Hjelper meg når jeg er forferdelig tørr i nesa og begynner å blø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå