Nyskjerrigperen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Okei, her er jeg igjen med en tråd om samme fyren, men jeg føler jeg må. Jeg har nå holdt på med denne fyren i over 10 mnd. Det ligger ekstremt mye detaljer bak det, men skal prøve å gjøre det kortfattet. Det er nesten 3 år siden eksen hans gjorde det slutt. Han har ikke hatt kjæreste siden det, men har holdt på med et par stk. Den siste han holdt på med varte i over ett år. De ble aldri sammen fordi han ikke var over eksen. Denne gangen med meg mener han at det er fordi det skjer så mye rundt ham som, militæret og at faren er syk. Og at han vil, men får det ikke helt til. Det har gått opp og ned på hvor mye vi har sett hverandre, men det har gått et par perioder som har oversteget 2 måneder på når jeg så ham igjen. Den siste tiden har det gått fra 1 - 2 uker. Vi hang sammen i går, etter at han hadde vært en uke hjemme! (han fikk ikke skiftet til piggdekk, men jeg tror han brukte det litt som en unnskyldning) Mens vi var sammen i går, la jeg merke til (over skulderen) en melding han fikk. Dette var fra eksen. Jeg sa jeg tilfeldigvis så det, og lurte på hva som var grunnen. Han sa hun hadde spurt om han kunne kjøre dem, siden de var i byn. Han har sagt før at hun sender meld av og til (ikke ofte). Men hele resten av kvelden sendte han meldinger med henne!! Jeg spurte han rett ut (og har egentlig gjort det flere ganger), om han har følelser for eksen. Han sier nei hver gang, men noe får meg til å tro at han har det. De sender tydeligvis meldinger med hverandre mer enn det han hadde sagt tidligere. Hun har kjæreste og har hatt det lenge. Men hjernen min kommer jo selvfølgelig opp med all slags teorier! f.eks. at han ikke vil bli sammen med meg i tilfelle hun gjør det slutt med typen, eller at han rett og slett ikke er forelsket i meg, og at han bare holder på meg inntil det kommer noen bedre. Hva tror du? og hvordan hadde du reagert om den du holdt på med sendte meldinger med eksen en hel kveld IMENS han/hun var med deg? Jeg er ekstremt forelsket i ham, og er tydeligvis ikke sterk nok til å bare "call it the quits", selv om jeg ofte vet at jeg burde. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Dump han, virker som en ubrukelig taper. 3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvis han bruker mer tid på eksen enn på deg, synes jeg du burde si takk og farvel. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Hvis han bruker mer tid på eksen enn på deg, synes jeg du burde si takk og farvel. Men det vet jeg ikke. Han gav meg mye oppmerksomhet i går, og var kjempe kosete. Men han svarte liksom på meldingene når de kom. Men de siste dagene har han vært lite flink å ta kontakt, eller å være engasjert i å snakke med meg egentlig.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det her er noe bare du kan avgjøre. Hvis du synes han er for fraværende, for av og på, for lite interessert og tar for lite kontakt, så er det du som må kjenne etter hvor mye av det du gidder å finne deg i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå