Lucho Gonzalez Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 jeg pleier å løpe 2 økter i uka + 4-5 fotballtreninger men nå når det er ikke mulig å spille fotball på banen, og heller ikke mulig å løpe ute ( kan men man løper saktere, og det gir ikke like bra efekt ) så alt i alt er det ikke mulig å fullført mer enn en økt ute, enten fotball eller løping.. jeg bare lurer på hvis nå når jeg ikke trener like mye, vil det bety at jeg kommer til å få dårligere kundisjon etter vinteren eller bare slutte å utvikle som jeg gjorde, jeg løper litt på tradmille, litt sykling, men følger ikke programet som jeg skulle Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det er bare tull å skylde på vinteren at du ikke kan løpe. Ja du vil få dårligere kondis etterhvert. Hvor fort du dropper i kondis er helt opptil hver enkelt person. Noen kan gå flere måneder uten å løpe og ikke gå noe ned. Mens andre merker det etter en uke. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 kan men man løper saktere, og det gir ikke like bra efekt ) Funker da fint å løpe ute, ta med deg to sett med hansker slik at du kan ta av deg når du har fått varma opp sammen med en tynn jakke\tjukk genser. Og si at du ikke får samme effekten er vel feil, det er tyngre å jogge i snø. Jeg bruker vanter, slike med halve fingre og trekker over langrennshansker i starten, en tynn jakke og lue når jeg er ute. Jakka blir åpna ganske tidlig i halsen og langrennshanskene blir tatt av så fort jeg er blitt varm. Har dog ikke vært ute mens det var på det kaldeste. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det er ikke spesielt gunstig å løpe i -15grader, men utover det går det fint. Litt glatt noen steder, men om du har tilgang på tredemølle er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Det har da vel ikke så mye å si hvor kaldt det er ute(?) bare det ikke er snakk om -30 grader. Bruk et lag superundertøy og en ikke så altfor stram jobbebukse i tillegg til ei tynn treningsjakke pluss en buff og et par hansker, så er du godt igang. Finn ei lysløype og løp i vei. EDIT: Og om du mener dette ikke går så tar du deg en tur på fjellet og går på litt ski. Endret 17. desember 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det har da vel ikke så mye å si hvor kaldt det er ute(?) bare det ikke er snakk om -30 grader. Bruk et lag superundertøy og en ikke så altfor stram jobbebukse i tillegg til ei tynn treningsjakke pluss en buff og et par hansker, så er du godt igang. Finn ei lysløype og løp i vei. EDIT: Og om du mener dette ikke går så tar du deg en tur på fjellet og går på litt ski. Jeg utviklet anstrengelsesastma forrige vinter, grunnet kulden. Vær glad du ikke har det! Lenke til kommentar
boxxx Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hva skjer når en slutter å løpe? Jeg fikk lovehandelsa tilbake <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå