Jappesen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har nettopp montert inn en 1.5TB SATA HD i PC'n (HP Pavillion P6669SC) som allerede hadde en 1TB SATA. Jeg skal bruke disse 2 som separate disker, men vet ikke helt hvordan jeg skal sette dem opp. Den nye disken vises ikke i W7. I oppsettet for Raid har jeg dette: Main Menu 1. Create raid volume 2. Delete raid volume 3. Reset disks to non-raid 4. Recovery volume options Physical devices: Port device model Serial # 0 blah-blah....... 931.5GB non-raid disk 1 blah-blah....... 1.3TB non-raid disk Nå håper jeg at noen kan veilede meg til å få begge hardiskene til å virke Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Du går inn i Diskbehandling og initialiserer disken (MBR). Så lager du en partisjon og formaterer. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Du går inn i Diskbehandling og initialiserer disken (MBR). Så lager du en partisjon og formaterer. Takk Skal jeg ikke bry meg om dette med Raid? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nei, ikke når du skal ha 2 separate disker. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Nei, ikke når du skal ha 2 separate disker. Hjertelig tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå