oywa95 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har noen peiling på om det finnes nettsider hvor man kan si hva man vil ha i hver ende av kabelen og lengde, så bygger de den for deg og sender den i posten? Lenke til kommentar
runela Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva slags kabel tenker du på? Lenke til kommentar
oywa95 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Hva slags kabel tenker du på? Jeg trenger forskjellige typer nå og da, så tenkte det var fint å ha et sted å gå, i stedet for å søke nettet rundt for å finne det jeg er ute etter. Det er ikke alltid like lett... Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Du har kanskje eit eksempel på type? Du bør nok komme med litt meir informasjon. Er det snakk om signalkabel, sterkstrømskabel, ferdig terminert med forskjellige type pluggar, mange (vidt forskjellige) signal gjennom samme kabel etc. Uansett, skal du få produsert spesialkabel kun til deg, blir det svindyrt. Lenke til kommentar
runela Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er det svakstrøm, er det jo bare og kjøpe plugger selv, evt. adaptere. Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Monoprice har mange forskjellige kabler. Lenke til kommentar
oywa95 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Du har kanskje eit eksempel på type? Du bør nok komme med litt meir informasjon. Er det snakk om signalkabel, sterkstrømskabel, ferdig terminert med forskjellige type pluggar, mange (vidt forskjellige) signal gjennom samme kabel etc. Uansett, skal du få produsert spesialkabel kun til deg, blir det svindyrt. For det meste signalkabel innen lyd og bilde. Det er under den kategorien jeg skrev denne tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå