hwknut Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Gen: pro http://www.deezire.net Dessverre er det mye missmatcher over LAN, men det retter patcher opp! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Haha, jeg og en kamerat tittet tilfeldigvis innom den siden, da han hadde tenkt å kjøpe seg domene, og han kaller seg tilfeldigvis Deezire. Påstår at navnen kom rett fra fantasien, men vet ikke jeg. Må si det til han. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Haha, jeg og en kamerat tittet tilfeldigvis innom den siden, da han hadde tenkt å kjøpe seg domene, og han kaller seg tilfeldigvis Deezire. Påstår at navnen kom rett fra fantasien, men vet ikke jeg. Må si det til han. Deezire hadde en mod til Red Alert 2 også, og jeg tror de er eldre enn som så. Han kameraten din har nok hentet det derfra tenker jeg :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Haha, jeg og en kamerat tittet tilfeldigvis innom den siden, da han hadde tenkt å kjøpe seg domene, og han kaller seg tilfeldigvis Deezire. Påstår at navnen kom rett fra fantasien, men vet ikke jeg. Må si det til han. Deezire hadde en mod til Red Alert 2 også, og jeg tror de er eldre enn som så. Han kameraten din har nok hentet det derfra tenker jeg :smile: Han mente en gang i tida at det kom rett fra fantasien, men han sier mye rart. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hva handler Modden om, hva gjør den?! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Hva handler Modden om, hva gjør den?! Han har balansert moddn sånn at du må velge 1 av 3 generaler. f.eks USA har en airforce general og når du velger han får du litt mere ting du kan gjøre i luften. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hva handler Modden om, hva gjør den?! Han har balansert moddn sånn at du må velge 1 av 3 generaler. f.eks USA har en airforce general og når du velger han får du litt mere ting du kan gjøre i luften. øh, virket ikke som om det tok helt av... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Hva handler Modden om, hva gjør den?! Han har balansert moddn sånn at du må velge 1 av 3 generaler. f.eks USA har en airforce general og når du velger han får du litt mere ting du kan gjøre i luften. øh, virket ikke som om det tok helt av... Du kan nedlaste den selv og avgjøre..... Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 k... fant en feil i det, jeg og en kammerat spilte det MASSE i lan men når du skal oppgradere til TERROR CELL som promotion disconnecter spillet :-? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 k... fant en feil i det, jeg og en kammerat spilte det MASSE i lan men når du skal oppgradere til TERROR CELL som promotion disconnecter spillet :-? Vet at det er masse Missmatch i spillet men har du den siste versionen?1.5?viss du får missmatch med den poster du buggen på forumet på www.deezire.net Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Gen: pro http://www.deezire.net Dessverre er det mye missmatcher over LAN, men det retter patcher opp! Du mente vel Pro:Gen La oss vente på v1.6 og glede oss til Zero Hour Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå