MRSHOOTABBYz Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hallo, har da tenkt til å oppgradere viftene mine for bedre air-flow og mindre bråk. Har sett på ulike vifter. Jeg helte mot Noctua sine vifter siden jeg har lest mye bra om dem, men kom over Noiseblocker sine vifter. De virker som bra kvalitets vifter som i tillegg er litt billigere enn Noctua sine og ser MYE bedre ut. Lurer helt enkelt på om de er noe tess? Vil gjerne høre om deres erfaringer hvis dere har noiseblocker's montert i kabinettet! : ) Målene: - Hovedsaklig mindre støy. - Lavere temperaturer. + techbay.no - Er det noen som har bestilt derfra? Eneste norske siden som selger Noisebusters - erfaringer? Beklager skrivefeil, sent nå : ) 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg bestilte derifra for under en uke siden og det var en 60mm Noiseblocker vifte. Selv om viften er såpass liten og har maks rpm på rundt 2000 er den faktisk veldig stille og den koster heller ikke alt for mye i forhold til noctua rundt 30-20 kr billigere. I tilegg er den ferdig sleevet og del folger med fester for montering. Jeg mener personlig at disse er bedre i forhold til noctua spesielt i fohold til hva du får i forhold til pris. Endret 12. desember 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Takk for svar, Wilyes. Høres ut som en vinner Har du noen erfaringer med 120/140mm fra noiseblocker? 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Egentlig ikke men de skal være veldig bra de og. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 De er greie. Har prøvd et par, og de er helt OK Ikke sinnsykt bra, ikke sinnsykt stille - men aldri motsatt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå