Star Fox Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Skal kjøpe meg et nytt headset og trenger tips. Tenker å bruke oppunder 1500 kroner, skal brukes foran PC-en og må ha mikrofon. :] Lenke til kommentar
sj93 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 anbefaler roccat kave. 5.1 gaming headset. har det selv og er strålende fornøyd med det. mikrofonen har super evne til å oppfatte lyd ;D koster 850,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446672 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Har testet den, men synes at headsetet presser for mye mot hodet. :// Hvis det har noe å si spiller jeg Battlefield: Bad Company 2 og World of Warcraft. Spiller ogå noe Counter-Strike. :] Endret 12. desember 2010 av Star Fox Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Corsair HS1 har fått mye skryt i div. forum og tester. Spesiellt med tanke på komfort og veldig bra surround lyd. Har selv slitt med å bestemme meg for ett nytt par, men etter og ha trålt alt for mange nett og forum sider endte jeg opp med disse fra Dustintil kr. 650 swank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå