tuppenballe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei! Jeg eg en 18år gammel gutt som går VG3 automatisering nå. Skal i gang med å søke læreplasser litt ut på nyåret. Drømmen er å komme offshore, så lurer på om noen har noen tips om bedrifter og hva som er lurt å ha på CV'en. Takker veldig mye for evt. hjelp! -Dats Lenke til kommentar
V_B Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hei! Jeg eg en 18år gammel gutt som går VG3 automatisering nå. Skal i gang med å søke læreplasser litt ut på nyåret. Drømmen er å komme offshore, så lurer på om noen har noen tips om bedrifter og hva som er lurt å ha på CV'en. Takker veldig mye for evt. hjelp! -Dats Heisann. Bedrifter jeg kommer på i farten er; -ConocoPhillips. -Statoil -British Petrolium -Norske Shell -Talisman -Gaz De Suez/Gaz De France -National Oilwell (Landbasert, men kan tilby mye reisevirksomhet) -Aker Solutions (Landbasert, men kan tilby mye reisevirksomhet) Når det kommer til hva du skal ha på CV`en så har jeg et inntrykk at det kan variere litt fra selskap til selskap. Få med tidliggere arbeidserfaring (Om du har det), verv, fritidsaktiviteter osv. Videre burde du bare prøve å gi best mulig bilde av deg selv ved hjelp av søknaden. Håper det var litt til hjelp. Ønsker deg lykke til! PS: Husk å se etter stillinger i Januar/Februar. Lærlingplassene offshore lyses ut veldig tidlig på året. Endret 13. desember 2010 av Vegpeg Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Tusen hjertelig takk Var bedrifter jeg ikke visste om en gang der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå