Gå til innhold

Bios problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
følte det med et program som heter Asus UpDate med hovedkortet?

Garantert alle Asus sine hovedkort har det geniale programmet.

Bruk det Snekker'n

:yes: dette er svært enkelt å bruke. last ned biosen fra hjemmesiden til asus (eller gjør det automatisk med programmet), og oppdater med det. veldig enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Jada det fulgte med men asus har vert så glupe at de har laget biosene sånn att du ikke kan bruke disse programmene.Det står med rød skrift at disse ikke må brukes men at bios skal lastes ned til en diskett og så innstaleres i dos,dette gjør jeg og hele forløpet går greit men når jeg restarter har jeg fortsatt den gamle biosen bare at alt er satt til defult.

Lenke til kommentar

Jada det fulgte med men asus har vert så glupe at de har laget biosene sånn att du ikke kan bruke disse programmene.Det står med rød skrift at disse ikke må brukes men at bios skal lastes ned til en diskett og så innstaleres i dos,dette gjør jeg og hele forløpet går greit men når jeg restarter har jeg fortsatt den gamle biosen bare at alt er satt til defult.

jeg har flashet bios med det, både orginal og uber biosen. det gikk prikkfritt.

Lenke til kommentar

Var rart med min gamle asus kort flashet jeg bios fra windows med programmet. Har du prøvd å cleare cmos etter bios flash?

har du skrudd av virus warning?

Lenke til kommentar

Har prøv det meste også prøvd det programmet og det laster ned bios men når jeg da trykker flash får jeg opp samme melding som det som står på asus sin side, dere kan jo prøve og åpne en biosfil til dette kortet på asus sin side så ser dere selv,det rare er jo at når jeg laster inn bios via dos går alt greit men jeg får ikke den nye biosen det bare resetter den gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...