Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Løs tøs?

Gjest Julebrusen

Anbefalte innlegg

Gjest Julebrusen

Okei. Hvordan skal jeg begynne? :hmm:

Vel, jeg går i klasse med en jente jeg føler jeg har fått veldig god kontakt med, og jeg har begynt å få følelser for hun. Jeg har en liten følelse av (og håper på) at hun liker meg også, men jeg får veldig mye forskjellige "vibes" fra hun.

Jeg er en ganske sjenert person og rødmer utrolig lett, og tør derfor ikke utrykke meg selv skikkelig til hun. Ettersom at vi også går i klasse, er jeg redd for at det blir et veldig kleint skoleår om jeg forteller om følelsene mine for henne til hun, og hun ikke føler det samme.

Okei, nå kommer det egentlige og store problemet. Jeg hører utrolig mange rykter om at hun er veldig løs, og har hatt sex med veldig mange gutter på fester og selv i edru tilstand, uten at de er typen hennes. Hun har også veldig mange guttevenner som hun er mye med (det betyr egentlig ikke at hun ligger med de, men dere skjønner hva jeg tenker). Jeg tror også at hun har ligget med en i klassen min, en god kompis, fordi at de ofte tuller med det, og hun blir litt "flau" eller snur seg vekk osv liksom.

Hun mistet også jomfruen i en ung alder, mens jeg fortsatt er jomfru, og jeg er 19 år, uten at dette har så ekstremt mye å si da.

Vel, løs tøser er noe jeg IKKE liker, det er sinnsykt turn-off og er ikke noe jeg vil være borti. Derfor vil det være utrolig kjipt om ryktene er sanne, fordi jeg liker jo henne veldig godt.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre utav dette her. Vil gjerne høre tips og råd fra dere, om hva dere tror og hva jeg bør gjøre. :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bare ta det rolig, all flørtingen er, som regel, uskyldig. Jeg sier ikke at hun ikke er løs. Hun har sikkert endel erfaring. Men definisjonen av løs er relativ. Hvor mange er for mye?

Det samme gjelder for deg. Om hun flørter mye med deg, må du ikke se så mye inn i det. Og om det er flørtingen som gjør at du tror hun er interessert, så burde du skaffe deg et bedre grunnlag før du stormer ut av skapet. Når det gjelder kompisen din, må du jo spørre han. Blir for dumt å dra en konklusjon basert på noen få observasjoner.

Endret av Hanemann
Lenke til kommentar
Gjest Julebrusen

Det at jeg sier at hun kanskje er en løs tøs, er vel egentlig fordi det er det jeg hører at noen andre sier. Har ikke noe akkurat tall på hvor mange som er for mye, men tenker kanskje at en jente med masse erfaring, ikke vil orke å holde på med en uerfaren kar.

Ja det er vel flørtingen som gjør at jeg tror hun er interissert. Hva bør jeg se etter, om det ikke er flørtingen som forteller om interessen?

Når det gjelder kompisen min og henne, skrev jeg kanskje ikke alt. Jeg har snakket med han, før jeg og denne jenten hadde noe spesielt god kontankt, og han sa først at de hadde ligget sammen. Etterpå sa han at han tulte, og sa at de egentlig skulle, men det hadde endt med at de bare lå i sengen, og at han stakk etterhvert. Problemet her er egentlig at jeg føler jeg får hans "Sloppy second" hvis du skjønner, hehehe. Kanskje ikke noen big deal for de fleste, men jeg tenker litt på det allikevel. :)

Lenke til kommentar

Hvor mye erfaring du har er ingen faktor dersom hun allerede liker deg.

Om hun flørter med mange, burde du ikke legge så mye inn i det. Om det er kun deg, blir det noe annet. Prøv å få henne på to mannshånd. Se hvordan hun oppfører seg da.

Skjønner godt at du ikke vil være noe sloppy second. Men dette gjelder jo kun for ONS. Om dere skulle bli et par, mister du ingen respekt, HOMIE!

Lenke til kommentar

Ikke ta alt for god fisk. Mange jenter som fort får et slikt stempel, uten at dette nødvendigvis er sant. Og det med flørtingen - mange jenter opptrår (i noens øyne "flørtete") mot noen gutter, og noen tolker disse signalene feil, dessverre.

Jeg ville skaffet meg et nogenlunde "safe" sted å trå før jeg braste ut med mine følelser.

Lenke til kommentar

Du hørtes fryktelig fordomsfull ut.

Tror i grunn hun har det bedre uten deg, men men.

Men som Zeromac sa, ikke ta alt for god fisk. Vi jenter har lett for å få stempel på oss. Nesten alle mine nærmeste venner er gutter, uten at jeg gjør noe som helst fysisk med dem. Jeg hadde også stempel som ganske billig på ungdomsskolen. Hadde visstnok hatt sex med halvparten av guttene - men greia var at jeg var jomfru. Jaja.. Synes du skal gi henne en sjanse og ta henne for det hun er.

Lenke til kommentar
Gjest Julebrusen

Ja, det er fult mulig jeg tolker "flørtingen" feil, og at det faktisk ikke er noe flørting der i det hele tatt. Har ikke tenkt å storme ut med følelsene mine heller, men tenkte å kanskje starte en samtale med om det er noen gode filmer på kino, og evt. spørre om hun er med, om vi finner ut at det er en god film som spilles. Bare for å være litt "forsiktig", og ikke få hun til å tro at jeg desperat prøver meg :D

Miamor. Fordomsfull er jeg nå vel ikke. Jeg sier bare ting jeg hører, og håper på at ryktene IKKE er sanne. Jeg går ikke rundt å sier at hun er det, for å si det på den måten. Kanskje "løs tøs" ikke er en riktig overskrift, men håpte på at overskriften kanskje kunne trekke til seg litt oppmerksomhet, og at folk kunne fomle seg inn her, lese og skrive hva de tror. Takker selvfølgelig for ditt innlegg også. Forresten, når du sier at du tror hun har det bedre uten meg, hva tenker du spesielt på da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...