Papegøye Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hei Har funnet ut at jeg trenger ny PC til neste semester, og har begynt å lete litt nå. Lurer på om noen har noen tips på en PC som oppfyller disse kravene best mulig: -Godt batteri, helst minst 8 timer ved dokument/internettarbeid -Stillegående (for bruk på lesesal) -Lett og nett, helst ikke mye over 1.5kg, ikke tykk og klumpete -Skjermstørrelse 12"-13.3" -Prisnivå ikke over 6000 Ytelse kommer vel da omtrent i siste rekke, men det sier jo seg selv at man vil ha så god ytelse som mulig i tillegg til alle kravene over... Noen som har noen tips om PC-er som er ute nå, eller som vil komme iløpet av den neste måneden? Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 http://www.dinside.no/857970/duell-amd-mot-intel-basert-pc se på acer maskinen... Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Takker for innspill, men de PC-ene der fyller få eller ingen av kravene jeg listet opp, de er 15-16" og en kilo tyngre enn deg jeg ønsker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå