Nilsen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 "Commodore", ikke "Comandore". 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Amiga lever altså i beste velgående. Morosamt. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Første gang jeg har opplevd en julekalender pris jeg ikke vil ha. Send meg amigaen Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Og jeg lurer på når de skal klare å presentere en artikkel uten skrivefeil? Når man jobber i et mediesenter som HW, så mener jeg at artiklene bør holde nivå også når det gjelder rettskrivning. Jeg skjønner at man kan ha tastefeil, men da bør man rutinemessig korrekturlese før man publiserer. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Litt synd at HW.no drar facebook inn i konkurransen. Jeg klarer meg godt uten. 1 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Litt synd at HW.no drar facebook inn i konkurransen. Jeg klarer meg godt uten. Det går helt fint å besøke kommersielle Facebook-sider uten å registrere deg på Facebook, så jeg ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Flere som begynner å bli lei av å skrive inn adressen sin på alle disse julekalenderne? Endret 12. desember 2010 av Heatsink Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Er faktisk INGEN riktige svaralternativer på siste spørsmål Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 De kabinettene ser RÅ ut! Jeg må si jeg siklet hensynsløst på det ene av de tidligere i år, men har aldri helt hatt råd til å kjøpe et. Kanskje det blir en stor pakke under juletreet likevel i år? :> Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Flere som begynner å bli lei av å skrive inn adressen sin på alle disse julekalenderne? Autofullfør. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvilket nettleser? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ikke så negative nå da, julekalender skal være kosellig (bortsett fra når Norton er premien da hehe). Whine om skirvefeil etc som altid noen finner og må påpeke kan dere vente med etter Jul, burdet dere klare (Dagsavisen, aftenposten,dagbladet har skrivefeil på sine nettsider de også, selvsagt er det samme forumbrukere der også). Forøvrig blir jeg altid glad av å se Amiga 500 som jeg haddet når jeg gikk på barneskolen (bortkjemt dude ja) Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Litt synd at HW.no drar facebook inn i konkurransen. Jeg klarer meg godt uten. Enig, enda godt man slipper å registrere seg for å finne svaret. For om man måtte ha logget seg inn på FB for å finne svaret så hadde jeg hoppet glatt over denne luken! Klarer meg også helt fint uten jeg også! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Whine om skirvefeil etc som altid noen finner og må påpeke kan dere vente med etter Jul, burdet dere klare (Dagsavisen, aftenposten,dagbladet har skrivefeil på sine nettsider de også, selvsagt er det samme forumbrukere der også). Det gjør det ikke noe bedre av den grunn. Det viser bare at Dagsavisen, Aftenposten, Dagbladet og HW har en jobb å gjøre alle sammen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jada jeg vet dere har et oppdrag, eneste jeg lurer på er om ikke dere kan la pirkingen hvile i løpet av julekalenderen, slik at vi kan ha det hyggelig. Please? Endret 12. desember 2010 av simalarion Lenke til kommentar
ColaFreak Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 ønsker virkelig det kabinette xD Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jada jeg vet dere har et oppdrag, eneste jeg lurer på er om ikke dere kan la pirkingen hvile i løpet av julekalenderen, slik at vi kan ha det hyggelig. Please? Granted Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Burde gitt bort et fractal design amiga kabinett synes nå jeg. Facebook og amiga hører ikke ihop. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Obsidian burde vært i luka da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå