ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 B-gjengen, gi meg et tidspunkt så er jeg klar Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) sprolauk 1 - 2 Christiaan922 Omg yes! Når du scorer ganske tidlig i 1. omgang blir jeg oppgitt, men jeg skyter et langt og fint frispark ikke langt fra midtbanen som havner i føttene på en angriper i boksen og putter den i mål. Jeg scorer også i det 88. minutt, og jeg bytter til 5-4-1-formasjon for å ikke fucke det opp for meg selv i de siste minuttene. Christiaan922 1 - 3 sprolauk Her blir jeg bare eid. Halvveis inn i 2. omgang bestemmer nettet mitt seg plutselig for å dø, og kampen blir avbrutt. Men begge var enige om at vi bare lot resulatet stå i stedet for å spille en halv omgang. Takk for kampene. Endret 20. desember 2010 av Christiαn Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Christiαn - sprolauk 2-1 Syns virkelig jeg hadde fortjent bedre i denne kampen. Hadde vel egentlig ikke vært særlig urettferdig om jeg hadde vunnet, ihvertfall ikke uavgjort, men så kommer du når overtiden nærmer seg og flakser deg gjennom hele forsvaret mitt Jaja.. Sånn kan det gå Christiαn - sprolauk 1-3 Takk for kampene Sindre, spille nå? Endret 20. desember 2010 av Mata- Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg vil også spille mot Sindre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Klar hvis du er Christian, spiller en oppvarmingskamp nå så kan vi spille rett etter den. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Så ikke editen din sprolauk Vi får ta kampene i morgen. har ikke ork nå Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Klar hvis du er Christian, spiller en oppvarmingskamp nå så kan vi spille rett etter den. Okay, send invite når du er klar. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Gud hvor gøy det er å spille mot de som kun angriper med L1 + trekant fra bak midten. Ehehehe. To om den. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Tror vi er tre når det gjelder det. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Autzen, kan du spille nå? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Christiaan922 1 - 1 Jgiggs Jgiggs 2 - 1 Christiaan922 Tøff motstander, var vanskelig å komme igjennom forsvaret ditt. Men takk for kampene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Christian922 (CSKA Moskva) 1 - 1 Jgiggs (Santos) Føler fint at jeg fortjente å vinne denne greit, dessverre utlignet du rett etter scoringen min og jeg fikk aldri ballen inn i mål til tross for flere forsøk. Christian922 (CSKVA Moskva) 1 - 2 Jgiggs (Santos) Fortjent seier. Jeg har ballen mest og har høy pasningsprosent akkurat som i første kamp. De mulighetene jeg slipper deg til er ufarlige, den farligste er vel fra dårlig vinkel med Vagner Love. Jeg følte jeg spilte godt. Jeg gikk ikke ofte på skudd og kunne med fordel ha avsluttet tidligere. Jeg spilte meg derimot nesten til enkel avslutning ved flere tilfeller der du klarerte med godt forsvarspill, eller driblet meg nesten igjennom. Dessverre får jeg ikke full pott her, noe jeg burde hatt for å så godt som sikre en 2. plass. Nå er jeg avhengig av tilfeldigheter, dessverre. Takk for kampene og lykke til mot Sindre. Edit: Sindre gjør meg en tjeneste og bare slå Sprolauk og Christian i alle kampene, da slipper jeg å bekymre meg over målforskjell og alt det tullet. Endret 20. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Får prøve det i morgen da Men sliter litt med å score for tiden... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 I morgen ordner det seg, har full tro på deg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 gruppe c , spille nå? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kan du senere, 9-10? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kan du senere, 9-10? må bli imorgen etter 16.00 engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå