Mata- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kan bekrefte resultatene. Kunne nok fort blitt annerledes med likeverdige lag. Straffen din var forøvrig langt ut på overtiden så det skulle ha skjedd mye rart om du skulle ha utlignet enda et mål etter det Den andre kampen spillerne mine mye rart og du styrer som vanlig, men jeg føler at jeg tar meg opp mye på slutten og at uavgjort er et fair resultat. Takk for kampene Har ikke spilt FIFA siden jeg gikk GT5, så følte at jeg kom fra det med gode resultater Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 For å påminne Cryflopp litt ekstra. Du henger på forumet, ignorerer meldinger og sjekker ikke tråden. Ikke alle kan spille på hverdagene heller. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 haha, ro deg litt ned Vamos. Vi skal nok få spilt kampene tidsnok Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 GRUPPE A! SPILLE NÅ ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Christiaan922, kan du spille i dag? Hva med deg Sindre, klar til å stikke en tur innom pølsebua? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nå er jeg klar, men er ikke i form Blir lett match. 2 min, så skrur jeg på ps3en Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Klar, men klarer ikke å komme inn når du inviterer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 aunron 5-2 zetteren aunron 1-1 zetteren Første kamp åpnet dårlig for min del med 0-1 etter 2 min, men fikk en del mål etter hvert. Resultatet lyver nok litt. Andre kamp var stressende. Regnværet gjorde begge, etter hva jeg så, dårligere enn første kamp. Du hadde noen syke Sessegnon-sjanser, men det gikk greit. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Får visst tid likevel til å spille i kveld. Kan nå og utover. Spille nå Kriss? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvor lenge kan dere være på i dag steen/kriss? Jeg har mulighet til å spille om litt over 1 time tilfelle. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Hvor lenge kan dere være på i dag steen/kriss? Jeg har mulighet til å spille om litt over 1 time tilfelle. Har god tid i kveld, så lenge det ikke blir ut over natten Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg er med nå! Er på til 23-23:30 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg er med nå! Er på til 23-23:30 Da slår jeg på nå. Legger du meg til på PSN og utfordrer? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Sindre 0 - 1 Jørgen Sindre 1 - 0 Jørgen Haha. To rævva kamper sett bort ifra fintene dine. Var feilpassning i forkant av begge måla. Burde vel blitt minst 1-1 i den andre kampen. Takk for kampene Edit: Jeg ønsket også å ha mer ballinnhav. Du skal bare ha den for deg selv hele tiden Endret 19. desember 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Sindre (Schalke) 0 - 1 Jgiggs (Santos) Sindre (Schalke) 1 - 0 Jgiggs (Santos) Brente en god del, kunne vunnet begge følte jeg. Jeg hadde vært fornøyd med en uavgjort i siste. Nei, æsj Sindre. Jeg ville slå deg, typisk at målet jeg slapp inn skulle være et idiotmål, men du var ikke i din beste form. Jeg får takle et tap. Takk for kampene. Edit: Du er faktisk en av de jeg både liker og misliker mest å spille mot Sindre. Jeg liker det, fordi vi begge prøver å spille fin fotball, men hater det fordi du aldri lar meg få holde ballen like mye som jeg vil (ca. 60 %). To ræva kamper, ja. Slå Sprolauk i begge kampene, så møtes vi i sluttspillet Endret 19. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Kriss 4 - 2 Steen Kriss 4 - 1 Steen Alltid gøy å spille mot deg Steen, har bltit en stund siden nå. Første kamper er intens og det blir STORE målsjanser til begge hele veien. Underholdende kamp! Andre kampen er du best i første omgang, mens i andre omgang presser jeg utrolig mye og jeg klarer å redusere i det 70.min. Jeg scorer så et mål til kjapt og jeg merket at Steen slo på ultraoffensivt ettersom jeg kunne kontre inn de siste målene pga store rom. Takk for kampene! EDIT: Jeg er klar for noen kamper Christoffer99. Har lagt deg til på PSN. Endret 19. desember 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Kriss 4 - 2 Steen Kriss 4 - 1 Steen Alltid gøy å spille mot deg Steen, har bltit en stund siden nå. Første kamper er intens og det blir STORE målsjanser til begge hele veien. Underholdende kamp! Andre kampen er du best i første omgang, mens i andre omgang presser jeg utrolig mye og jeg klarer å redusere i det 70.min. Jeg scorer så et mål til kjapt og jeg merket at Steen slo på ultraoffensivt ettersom jeg kunne kontre inn de siste målene pga store rom. Takk for kampene! Som du sier er det morsomme kamper hvor begge satser offensivt! Hadde vært fint med poeng, men får i stedet gjøre jobben min mot Chris nå (det må du også, hadde vært fint med hjelp! ). Takk for kampene Kriss Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Noen fra gruppe D som vil ta kampene nå? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 EDIT: Jeg er klar for noen kamper Christoffer99. Har lagt deg til på PSN. Kommer på nå, bare send invite når du er klar. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg er klar til å spille mot deg Chriss etter du har spilt ferdig mot kriss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå