Celso Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har nok desverre bare PL kanalene Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Santos. Neymar og Ganso, trenger ikke en gang et helt lag. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hm, kun tidligere motstandere. Kan bli tøft. PSN er forøvrig Christiaan922 uten understrek i mellom, steen. Kanskje litt nyttig å vite dersom noen desperat forsøker å legge til feil nick. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Var nå en hard gruppe jeg hadde havnet i... Tror nok det blir et close race om å komme videre her! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Noen i gruppe A som vil spille i kveld? Jeg er med! Jeg heter forresten også Christopher, og lurer på om tre av fire i gruppa heter det. Er bare dere. Jeg heter Kristian Er kanskje med seinere i kveld, har en del lekser. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Blir Santos på meg! Noen i Gruppe C som kan spille ikveld? Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg kan spille nå hvis noen fra gruppe A er klar. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg kan spille nå hvis noen fra gruppe A er klar. Jeg er med. Legg meg til, så er jeg klar om et par min Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Spilte 3-3 og vant 3-0 mot Autzen. Første kamp er horribel fra min side. Kunne fort ha vunnet kampen, men er vel også heldig som får med meg poeng. I den andre kampen hever jeg meg og slipper ikke til en eneste sjanse i løpet av kampen. Takk for kampene Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) 3-3 og 0-3 til Steen. Kan ikke tro at jeg lot keeperen kaste ballen midt i beina dine i 3-3 kampen. Men sånt skjer hvis man prøver å være litt rask. I den andre kampen vant du fortjent, selv om det var enormt kjedelig med laggingen i andre omgang. Vanskelig å ta igjen en 2-0 ledelse når det begynner å hakke. Edit: og takk for kampene! Endret 15. desember 2010 av Autzen Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 3-3 og 0-3 til Steen. Kan ikke tro at jeg lot keeperen kaste ballen midt i beina dine i 3-3 kampen. Men sånt skjer hvis man prøver å være litt rask. I den andre kampen vant du fortjent, selv om det var enormt kjedelig med laggingen i andre omgang. Vanskelig å ta igjen en 2-0 ledelse når det begynner å hakke. Første kampen var utrolig spennende, hvor begge hadde 3-4 STORE sjanser som kunne avgjort kampen. Surt for deg at keepertabben ble avgjørende Var ingen hakking hos meg i andre kamp. Det forklarer jo en del av grunnen til min store dominans. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ikke? Kan ha vært nettverket på min side eller playstationen som tulla litt. Har opplevd det før, skjønner du. Likevel så dominerte du så mye i første omgang at jeg tror du nok hadde tatt seieren ganske greit. Jeg ble dyttet bakover fra første angrep, og fikk aldri roet spillet. Kom aldri til noen ordentlige sjanser da. Merker jeg fortere blir stresset/nervøs når jeg spiller i denne turneringen, men det er jo en del av sjarmen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det blir ingen kamper på meg i dag. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 kan du ikveld latias? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen i gruppe A som kan spille nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 kan du ikveld latias? Nope, men etter kl. 15 i morgen burde fungere. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen i gruppe A som kan spille nå? Jeg kan nå. Send en invite hvis du er på. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er nok ikke klar før lørdag gruppe B Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen i gruppe A som kan spille nå? Jeg kan nå. Send en invite hvis du er på. Greit, mitt lag er forresten Napoli. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hmm, mista du også tilkoblingen til EA serverene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå