Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3-3 og 0-3 til Steen.

Kan ikke tro at jeg lot keeperen kaste ballen midt i beina dine i 3-3 kampen. Men sånt skjer hvis man prøver å være litt rask. I den andre kampen vant du fortjent, selv om det var enormt kjedelig med laggingen i andre omgang. Vanskelig å ta igjen en 2-0 ledelse når det begynner å hakke.

Edit: og takk for kampene! :)

Endret av Autzen
Lenke til kommentar

3-3 og 0-3 til Steen.

Kan ikke tro at jeg lot keeperen kaste ballen midt i beina dine i 3-3 kampen. Men sånt skjer hvis man prøver å være litt rask. I den andre kampen vant du fortjent, selv om det var enormt kjedelig med laggingen i andre omgang. Vanskelig å ta igjen en 2-0 ledelse når det begynner å hakke.

Første kampen var utrolig spennende, hvor begge hadde 3-4 STORE sjanser som kunne avgjort kampen. Surt for deg at keepertabben ble avgjørende :thumbdown: Var ingen hakking hos meg i andre kamp. Det forklarer jo en del av grunnen til min store dominans.

Lenke til kommentar

Ikke? Kan ha vært nettverket på min side eller playstationen som tulla litt. Har opplevd det før, skjønner du. Likevel så dominerte du så mye i første omgang at jeg tror du nok hadde tatt seieren ganske greit. Jeg ble dyttet bakover fra første angrep, og fikk aldri roet spillet. Kom aldri til noen ordentlige sjanser da. Merker jeg fortere blir stresset/nervøs når jeg spiller i denne turneringen, men det er jo en del av sjarmen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...