Vamos Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Doh, norsk oversettelse på My Country høres veldig dumt ut. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jgiggs 0 - 1 Kriss_94 Jgiggs 1 - 0 Kriss_94 Jgiggs 0 - 2 Kriss_94 Takk for kampene Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Beklager aunmar Kriss 1 - 0 Jgiggs Kriss 0 - 1 Jgiggs Kriss 2 - 0 Jgiggs Ikke så mye å si egentlig. For min del så er de to første kampene jævlig dårlige. Hater å spille mot deg Jørgen. Du spiller meg dårlig med den lave intensiteten, og balltrillingen din. Heldigvis klarer jeg å score først i siste kampen, og du må sette opp farten for å få mål. Takk for kampene! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg vinner sjeldent kamper jeg ikke scorer først i, så det var vanskelig å snu både den første og tredje kampen. Surt at jeg bommet straffe i første kamp og på et par sjanser, men jeg vet at du bommet minst like mange klare, så jeg tar tapet greit denne gangen. Du er en god spiller. Lykke til i finalen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Den straffen var noe av det billigste jeg har sett. Vet forsatt ikke hva det ble blåst for Når er du klar til å tape 4-0 igjen, zetteren? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Så du ikke hva som skjedde? Av en eller annen grunn sklei en av dine spillere ned spilleren som ikke hadde ball innenfor sekstenmeteren. Jeg regner med at du ikke styrte den spilleren. Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Den straffen var noe av det billigste jeg har sett. Vet forsatt ikke hva det ble blåst for Når er du klar til å tape 4-0 igjen, zetteren? E klar til å tape 4-0 igjen på fredag. har ekstremt viktig prøve å lese til så får ikke tid til noe før då. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Leser en god del sjøl til prøve no for tiden Den er i morgen, så jeg kan hele torsdag, og fredag som passer for deg Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Klar for kampene Kristian? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 zetteren vant 4-2.. jævlig ufjortjent. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 da er det bare å vente på zetteren sitt lange kampreferat med bullshit. blir flaut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 La meg gjette. Du hadde alle sjansene, han hadde bare fire. Du angrep, han la seg bakpå og ventet på kontringer. Du var ueffektiv, han var dødelig effektiv. Am I right? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer med seieren zetteren! Jeg kommer ikke til å arrangere en ny cup. Det er usikkert hvor mye tid jeg har til spilling fremover. Jeg tror ikke det er lurt av meg å arrangere cupen hvis jeg ikke deltar selv, ettersom den da ikke kommer til å ligge høyt oppe på prioriteringslisten. Det betyr at noen andre kan overta staffetpinnen og arrangeren den nesten cupen hvis de ønsker. Uansett hvem det blir så får vedkommende ha lykke til Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Latias, Steen ga stafettpinnen til deg. 3 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er det ikke bedre å gi den til noen som faktisk går videre fra gruppespillet? Neidaneida, go for it, Latias! Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Resultat: zetteren300 4 - 2 Kriss (PSG - Napoli) Fredags kveld. En regnfull aften. Finale i Supercupen XX. Etter en maktdemonstrasjon av zetteren og en relativt flau affære av kriss, samlet 1473 Napoli-fans seg utenfor husdøren til Kriss og skrek etter Kriss sin exit som FIFA-spiller. I følge italianworldwidesports.com uttrykte supportersjef i Napoli, Lorenzo Rosetti sin ektstreme misnøye til Kriss sin fifa-spilling etter det flaue tapet mot et vanligvis svakt PSG-lag. Til sitt forsvar var Kriss raskt ute med å forsvare eget lag. "Helvette så ufortjent seier. Det e en skam at et lag som PSG i det hele tatt skal få være med i en sånn cup som dette her." Selve kampen startet med et massivt press innpå Napolis banehalvdel. Allerede etter 3 minutter kom PSG's Erdinc seg rundt på kanten, og la inn til en Sessegnon som ikke kunne gjøre annet enn å takke og bukke Napoli-forsvaret for at markeringen var fraværende. 1-0. Etter 1-0 målet fortsatte PSG å male på. Etter 11 minutter fikk de betalt. Sessegnon dro seg fri fra en Napoli-forsvarer, som så ut til å være på vei opp i hot-dog boden etter en ekstrem skuddfinte. Aleine med keeper gjorde Sessegnon ingen feil, og PSG kunne enkelt innkassere 2-0. Resten av 1. omgang var en relativt tam affære av begge lag, men i det 45 minutt dukket Erdinc opp til Kriss sin store fortvilelse. Erdinc dunket inn 3-0, samtidig som skjulte kameraer fanget opp bilder av Kriss som satt foran hans 50'' TV med PS3-kontrollen halvveis inne i kjeften. I pausen ble det gjort grep. Drastiske grep. Stjernespiller Marek Hamsik ble erstattet av en ukjent spiller som undertegnede aldri har hørt om. I ettertid av kampen har det blitt sagt mye stygt om Kriss sitt valg om å bytte ut Hamsik. Etter pausen fikk Kriss seg 2 raske mål etter personlige feil av avdankede Makelele og en ukjent venstreback. Men disse to målene skulle vise seg å bare være trøstemål. I det 90. minutt dukket Erdinc opp på ny og satte sikkert inn 4-2-målet til STOR frustrasjon i heimen til Kriss. Etter kampen nektet Kriss takke zetteren for kampen. Da zetteren nærmet seg Napoli-benken og skulle ta Kriss i hånden, fikk han slengt to stygge ord i trynet sitt. "SUG KUK" lød det. Tilfeldigvis plukket dommeren opp de stygge glosene og nå skal saken taes opp i det Italienske disiplinærkomiteen. Det er uventet hva straffen blir. Takk for kampen Kriss! Det var en ære å få lov til å spille mot en så bitter gutt! Endret 7. januar 2011 av zetteren300 8 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vær så snill å slutt å dum deg ut. Flaut å tape mo deg, Filip. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 italiaworldwidesports for faen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 nå er det bare å vente i spenning på et "etter kampen referat", folkens. skaff deg et liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå