Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Zetteren, jeg kan spille fra rundt tolv og litt ut over ettermiddagen i morgen (fredag) hvis det passer. Har ellers god tid resten av helgen når det ikke spilles PL ;) Si ifra når det passer, så får vi avtalt et tidspunkt :)

Hr du tid i morgen(lørdag)Steen?. Når har du evt tid?

Trodde jeg hadde bedre tid enn hva det ser ut til nå :p Alle PL kampene ser jo like spennende ut! Dermed går jo hele dagen til det. Hvis det skal bli på dagen i morgen så må det bli rett etter United-kampen, dvs omtrent 1530. Kanskje har jeg tid på kvelden, men det er veldig usikkert. Det passer egentlig best på søndag, da jeg kan stort sett hele dagen. Hvis det ikke passer for deg på søndag så kan jeg da alltids ofre litt av fire-kampene i morgen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får bare beklage at vi ikke fikk spilt kampene steen, men har dessverre vært uten internett siden sist jeg var innom forumet, altså hadde jeg ikke noen mulighet til å si ifra. Om du mener jeg blir utestengt fra neste cup godtar jeg det, men hadde altså ingen mulighet til å svare i tråden.

Men da kommer jeg isåfall tilbake om et par cuper, sterkere enn noen gang ;)

Lenke til kommentar

Får bare beklage at vi ikke fikk spilt kampene steen, men har dessverre vært uten internett siden sist jeg var innom forumet, altså hadde jeg ikke noen mulighet til å si ifra. Om du mener jeg blir utestengt fra neste cup godtar jeg det, men hadde altså ingen mulighet til å svare i tråden.

Men da kommer jeg isåfall tilbake om et par cuper, sterkere enn noen gang ;)

Er man uten nett er det lite en får gjort. Det er forskjell på å være inaktiv, dvs være pålogget forumet men aldri se innom tråden, og ikke ha mulighet til å si ifra. Synd at du gikk ut av cupen pga internettproblemer, men jeg skal ikke utestenge deg av den grunn ;)

Lenke til kommentar

Jeg tapte 4-3 og 3-1 mot zetteren. Er ganske oppgitt etter kampene, mest over meg selv. Og keeperen selvfølgelig! Hvordan er det mulig, satt igjen og lo etter hendelsen. Jeg sender keeper ut for å plukke opp en løs ball i 16-meteren. Keeper finner du lurt å heade ballen løst, slik at zetteren kan plukke opp ballen og sette den i det åpne målet :p Sett under ett var kampene ganske jevne. Jeg trodde jeg skulle klare å hente deg inn da det sto 4-4 sammenlagt godt ut i andre match. Men du skal ha ros for å slå raskt tilbake med to sjappe mål. Deretter og ut var den enveiskjøring fra din side. Jeg satset alt fremmover. Men det ble heller farlig bakover enn fremover. Du hadde fire-fem store sjanser til å avgjøre kampen, og satte den ene ;) Er vanskelig å gå videre med det horrible forsvarsspillet jeg fremviste :p Takk for kampene, og lykke til i finalen :)

Lenke til kommentar

Jeg tapte 4-3 og 3-1 mot zetteren. Er ganske oppgitt etter kampene, mest over meg selv. Og keeperen selvfølgelig! Hvordan er det mulig, satt igjen og lo etter hendelsen. Jeg sender keeper ut for å plukke opp en løs ball i 16-meteren. Keeper finner du lurt å heade ballen løst, slik at zetteren kan plukke opp ballen og sette den i det åpne målet :p Sett under ett var kampene ganske jevne. Jeg trodde jeg skulle klare å hente deg inn da det sto 4-4 sammenlagt godt ut i andre match. Men du skal ha ros for å slå raskt tilbake med to sjappe mål. Deretter og ut var den enveiskjøring fra din side. Jeg satset alt fremmover. Men det ble heller farlig bakover enn fremover. Du hadde fire-fem store sjanser til å avgjøre kampen, og satte den ene ;) Er vanskelig å gå videre med det horrible forsvarsspillet jeg fremviste :p Takk for kampene, og lykke til i finalen :)

Tusen takk for kampene Steen.. Var livredd seieren skulle glippe der på 4-4, men heldigvis var ble det enveiskjøring for min del nesten hele 2.omgangen.. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...