Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke tid til å spille mer i dag Mata ettersom det er PL i kveld. Som nevnt tidligere kan jeg frem til 1600 i morgen. Jeg kan kanskje sent på kvelden også, men det er veldig tvilsomt. Jeg ser du ikke har vært innom tråden på lenge. Jeg håper du snart logger inn og leser dette slik at vi får spilt kampene før 1600 i morgen. Jeg minner om at i morgen er siste frist.

Lenke til kommentar

Betyr det utestengelse fra neste cup eller hva?

Hvis det er Mata du tenker på så ja. Han har ennå ikke vært pålogget, så vi får dessverre ikke spilt kampene ettersom jeg ikke får tid etter klokken 21 i kveld. Står presisert i reglene at om en forsvinner fra tråden uten å spille kampene så vil en bli kastet ut av cupen og utestengt i den påfølgende. Det betyr at jeg går videre til semi-finale på walk-over. Er litt flaut å sende meg selv videre slik, men jeg kan ikke gjøre noe annet :p Satser på at Jørgen og Aunmar får spilt kampene sine i kveld, så vil semi-finalene bli trukket om ikke alt for lang tid ;)

Edit: Det kan egentlig gjøres nå med en gang ettersom det bare står igjen én kamp med mindre Mata dukker opp i løpet av de neste 5 minuttene :p

Semi-finalene spilles slik:

Wisbatov/Aunron - Kriss

Steen_Jadd/Sprolauk - Zetteren

Lykke til :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Jeg måtte konsentrere meg ordentlig med hvit ball og snø, håpet på uavgjort før jeg plutselig fikk sjansen. Du møtte meg uansett på verst tenkelig tidspunkt, har ikke spilt så mye FIFA siden de første ukene av spillet og har fått god matching nå i det siste.

Spille i dag, Kriss?

Lenke til kommentar

Zetteren, jeg kan spille fra rundt tolv og litt ut over ettermiddagen i morgen (fredag) hvis det passer. Har ellers god tid resten av helgen når det ikke spilles PL ;) Si ifra når det passer, så får vi avtalt et tidspunkt :)

Hr du tid i morgen(lørdag)Steen?. Når har du evt tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...