Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Takk Spille i kveld aunmar? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har ikke tid til å spille mer i dag Mata ettersom det er PL i kveld. Som nevnt tidligere kan jeg frem til 1600 i morgen. Jeg kan kanskje sent på kvelden også, men det er veldig tvilsomt. Jeg ser du ikke har vært innom tråden på lenge. Jeg håper du snart logger inn og leser dette slik at vi får spilt kampene før 1600 i morgen. Jeg minner om at i morgen er siste frist. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Fristen går ut i natt! Mata var sist innom forumet ti minutter etter kvartfinalene ble trukket, og jeg kan kun spille frem til 1600 i dag... det får gå som det går Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kan spille etter 2130 i kveld, Jørgen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Da fikk jeg ikke spilt kampene mine mot Mata i ettermiddag. Det er lite sannsynlig at jeg får tid i kveld. Det er vel heller tvilsomt om Mata kommer innom tråden i det hele tatt før fristen går ut Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Betyr det utestengelse fra neste cup eller hva? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Skriv her etter 21.30 så fikser vi det aunmar. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Betyr det utestengelse fra neste cup eller hva? Hvis det er Mata du tenker på så ja. Han har ennå ikke vært pålogget, så vi får dessverre ikke spilt kampene ettersom jeg ikke får tid etter klokken 21 i kveld. Står presisert i reglene at om en forsvinner fra tråden uten å spille kampene så vil en bli kastet ut av cupen og utestengt i den påfølgende. Det betyr at jeg går videre til semi-finale på walk-over. Er litt flaut å sende meg selv videre slik, men jeg kan ikke gjøre noe annet Satser på at Jørgen og Aunmar får spilt kampene sine i kveld, så vil semi-finalene bli trukket om ikke alt for lang tid Edit: Det kan egentlig gjøres nå med en gang ettersom det bare står igjen én kamp med mindre Mata dukker opp i løpet av de neste 5 minuttene Semi-finalene spilles slik: Wisbatov/Aunron - Kriss Steen_Jadd/Sprolauk - Zetteren Lykke til Endret 30. desember 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Aunmar så Kriss, lett vei til finalen. Klokka 22.00 aunmar? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Om du godtar at jeg hiver i meg litt mat først, så kan vi spille rett etterpå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jada, bare send melding på PSN. Spiller BO for å fyre opp stemningen før kamp. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jgiggs (Santos) 2 - 0 Aunron (CSKA Moskva) Jgiggs (Santos) 1 - 1 Aunron (CSKA Moskva) Takk for kampene. Jeg trodde du skulle snu det etter du tok ledelsen i andre kamp. Endret 30. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bekrefter resultatene. Snø-fotball, ditt ballinnehav og lite fifa i det siste gjorde det dårlig. Takk for kampene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg måtte konsentrere meg ordentlig med hvit ball og snø, håpet på uavgjort før jeg plutselig fikk sjansen. Du møtte meg uansett på verst tenkelig tidspunkt, har ikke spilt så mye FIFA siden de første ukene av spillet og har fått god matching nå i det siste. Spille i dag, Kriss? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Zetteren, jeg kan spille fra rundt tolv og litt ut over ettermiddagen i morgen (fredag) hvis det passer. Har ellers god tid resten av helgen når det ikke spilles PL Si ifra når det passer, så får vi avtalt et tidspunkt Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Så ikke meldingen din Jgiggs, spilte mot noen andre. Kan sikkert i de kommende dagene. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Så ikke meldingen din Jgiggs, spilte mot noen andre. Kan sikkert i de kommende dagene. jeg utklasset jo deg kristian!!! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Så høyt oppe du er for tiden da. Du husker vel at "zetteren" (lol) utklasset deg? 1 Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Zetteren, jeg kan spille fra rundt tolv og litt ut over ettermiddagen i morgen (fredag) hvis det passer. Har ellers god tid resten av helgen når det ikke spilles PL Si ifra når det passer, så får vi avtalt et tidspunkt Hr du tid i morgen(lørdag)Steen?. Når har du evt tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå