Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

beklager mitt dårlige oppmøte. Har slitt med nettverksproblemer på ps3 i det siste. Tar selvfølgelig utestengelsen uten å klage!

Synd med nettverksproblemene. Det er likevel dumt at det ikke blir sagt ifra om problemene i tråden slik at gruppen din vet at kampene mest sannsynlig ikke blir spilt. Uten at jeg husker reglene helt konkret så mener jeg at en slipper utestengelse dersom en må trekke seg fra cupen med en god grunn, men det avhenger naturligvis av at det blir sagt ifra om innen rimelig tid.

Lenke til kommentar

Kvartfinalene er trukket:

Espentegenigi - Zetteren

Kriss - Unavit

Sprolauk - Steen_Jadd

Aunron - Jgiggs

Lykke til! :)

Er forøvrig uenig i utsagnet om at det var liten tidsfrist på gruppespillet. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å gi bedre tidsfrist, men fant ut at det ikke er nødvendig ettersom de som reiser bort ikke trenger delta. Det kom blant annet godt frem i førsteposten at de som ikke hadde tid i julen ikke trengte melde seg på. Derfor er det skuffende at både Lilleru og Brann89 kun har spilt 2 kamper hver. Det er ikke godt nok, og de vil bli utestengt fra neste cup i henhold til reglementet.

Eg har no vært aktiv for å få til kamper. Spurd kvar dag om gruppe D var klare. Unvait fikk eg ikkje spilt med siden Espentegenigi inviterte meg først og da stakk Unvait. Å manu har eg prøvd, men der gjekk det ikkje ann å få spilt den dagen. Å dagene etter har vi ikkje vært pålogget sammtidig. Min ps3 står på hele tiden, mn er ikkje alltid ved den.

Lenke til kommentar

Eg har no vært aktiv for å få til kamper. Spurd kvar dag om gruppe D var klare. Unvait fikk eg ikkje spilt med siden Espentegenigi inviterte meg først og da stakk Unvait. Å manu har eg prøvd, men der gjekk det ikkje ann å få spilt den dagen. Å dagene etter har vi ikkje vært pålogget sammtidig. Min ps3 står på hele tiden, mn er ikkje alltid ved den.

Jeg har sett at du har vært aktiv til tider, men jeg synes ikke du har vært mer aktiv enn andre i gruppen. Du har spurt fire ganger i løpet av nesten to uker om noen kan spille. Hva du gjør utenom tråden kan jeg dessverre ikke få med meg. Jeg har prøvd så godt jeg kan å lage et reglement for slike situasjoner slik at det skal bli likt for alle, og det er det jeg følger nå. Jeg beklager at det ble slik som det ble, og at det denne gangen gikk ut over deg.

Lenke til kommentar

Kamp 1: zetteren300 3-1 EspenTegenigi

Kamp 2: zetteren300 0-2 EspenTegenigi

Kamp 3: zetteren300 1-0 EspenTegenigi

Kamp 1: Dette var kampen for stor dominans fra zetteren sin side. Kampen startet med ett voldsomt press inn på Espens banehalvdel, noe som resulterte i 2 relativt raske goller for zetteren og hans PSG. Frustrasjonen skulle vise seg å bli enda verre for Espen, da PSG scoret sitt tredje mål for dagen. PSG sa seg derimot egentlig ikke fornøyd med bare 3 mål i protokollen i den første kampen. De bare fortsatte å male på mot Espen og Sunderlands mål. Flere ganger presterte angrepsspillerne til PSG å misse aleine mot keeper.

I en ellers kjedelig 2. omgang, stod Espen for en liten sensasjon: Han scoret! Og dermed ble det 3-1 i første kampen..

Kamp 2: Kamp 2 var lite fartsfylt, men Espen fikk seg 2 tidlige mål. Noe som preget resten av kampen, med tanke på at ingen hadde råd til å miste billetten videre i cupen. Jeg husker ikke stort fra denne kampen, men Espen kan jo fylle inn om noe mangler.

Kamp 3: Etter 3-3 sammenlagt i de 2 første kampen måtte vi ut i spilleforlengelse. Begge var preget av nerver, noe som viste seg i resultatet. For min del var taktikken å stå med høyt press med en 4'er på topp, og i tilegg klare å ligge kompakt bakover. Planen lyktes og PSG gikk opp i føringen, noe som muligens kan ha ført til en noe knust kontroll i Espens stue. Etter massivt Sunderland-press de siste 10 uten noen som helst uttelling, blåste dagens dommer; Njål Flåten i fløyten og PSG kunne juble for videre avansement i Supercupen, versjon XX. 1-0 ble resultatet i favør ZETTEREN.

Da de to FIFA-kollegene skulle ta hverandre i hånden etter kampen, fikk zetteren slengt både nye og gamle banneord i trynet. Noe av det som ble sagt var:

"¨trist

HELVETE

faen

P^JHNTWr

å3qt4vb¨'n4qegvnj

q

din stygge faen

dritt spill

helvete

fuck deg"

PS!!

I følge sportstabloiden FIFAworld kan EspenTegenigi vente seg en heftig bot og en utestengelse fra EA-serverene i 2 uker.

Takk for kampene Espen! :thumbup:

Endret av zetteren300
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har sett at du har vært aktiv til tider, men jeg synes ikke du har vært mer aktiv enn andre i gruppen. Du har spurt fire ganger i løpet av nesten to uker om noen kan spille. Hva du gjør utenom tråden kan jeg dessverre ikke få med meg. Jeg har prøvd så godt jeg kan å lage et reglement for slike situasjoner slik at det skal bli likt for alle, og det er det jeg følger nå. Jeg beklager at det ble slik som det ble, og at det denne gangen gikk ut over deg.

Nå har det gått utover meg 2 ganger, første gang aksepterte eg det for da var eg ikkje aktiv og hadde problemer med Intenetten. Denne gangen så var eg innom å sjekket om folk var her inne, og spurde om dem ville være med. Men du har bestemt det, så er ikje noe eg kan gjøre med. Berre irriterende å bli kastet ut nå, prøvde i det minste.

Lenke til kommentar

Nå har det gått utover meg 2 ganger, første gang aksepterte eg det for da var eg ikkje aktiv og hadde problemer med Intenetten. Denne gangen så var eg innom å sjekket om folk var her inne, og spurde om dem ville være med. Men du har bestemt det, så er ikje noe eg kan gjøre med. Berre irriterende å bli kastet ut nå, prøvde i det minste.

Som sagt vet jeg at du har vært innom tråden. Du har ikke vært inaktiv, men jeg synes ikke du har vært så veldig mye mer aktiv enn de andre i gruppen. Bare for å avslutte denne diskusjonen en gang for alle har jeg talt opp antall ganger hver av dere i gruppen har sagt ifra om noen kan spille, eller sagt ifra om når dere selv kan spille. Resultatet ser lik ut:

Espen: 5 ganger

Brann89: 5 ganger

Latias: 4 ganger

Unavit: 2 ganger

Som jeg har sagt tidligere synes jeg ikke du har vært veldig mye mer aktiv enn de andre i gruppen. Det du sa tidligere om at du var innom tråden hver dag kan jeg ikke sjekke. Men jeg ser jo i tråden at du ikke har kommunisert med de andre i tråden hver dag. I tillegg avtalte du å spille kampene mot Unavit, men spilt plutselig med Espen i stedet. Du var heller aldri aktiv de siste dagene før fristen gikk ut. Jeg vil presisere at dette innlegget ikke er ment imot deg Brann89, men jeg ønsker å forklare hvorfor jeg ikke sendte deg videre. Jeg kan nemlig ikke vite hvor aktiv du er utenfor tråden, og i tråden synes jeg ikke du utpeker deg mer enn andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...