Suic Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Helt syyyyyyykt!! Var nok på rett sted til rett tid? Eller bare tatt med lang lukkertid Hva syntes dere? Ble ganske fornøyd selv. Blender: 13 Lukkertid: 10 sec ISO: 100 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Lang lukkertid, i tillegg var det mørkt. Og du brukte vel heller ikke stativ:P? men jeg likte bilde, og litt redigering hadde gjort susen Lenke til kommentar
Suic Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Takk Tenker du på fargene? Selvfølgelig brukte jeg stativ, du tror vell ikke at jeg greier og holde kameraet stille i 10 sekunder? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 hadde kanskje funka bedre med personen litt mer til venstre for kameraet. Slik at hodet hadde kommet over det svarte området, istedenfor midt over veien 1 Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kritikk: Bra idé! Ser spøkelse så gjennomføringen er ikke så værst. Men.. Dette blir for mørkt for meg. Det er ikke et stort problem at hvitbalansen er helt ute å kjøre, men jeg ville nok sett litt på det. Hvis du kjørte RAW så ville jeg nok gjort litt mer etterarbeid, tror det kunne vært dratt litt mer i eksponeringa og lysnet det litt opp. Enig at det hadde vært bedre om hode kom ut av lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå