steinrr Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Er det andre Alt-i-box-kunder som sliter med YouTube-streaming. Jeg har 10Mbit/10Mbit og har ikke problemer med Internett, men akkurat YouTube sliter jeg med. Klarer ikke streame selv 360p innhold uten at den stopper opp og må vente må nedlasting. Det har vært slik lenge nå. 240p går som regel greit. Jeg testet mot itavisen sitt speedometer og fikk: Nedlasting: 10.36 Mbit/sec Opplasting: 14.84 Mbit/sec Internetthastigheten skal det altså ikke være noe problemer med. Har Alt-i-box noen dårlige ruter mot YouTube? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 yep, jeg også, på 3 forskjellige adresser. ikke alltid men ganske jevnlig. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er altså ikke bare jeg som sliter med det. Irriterer vettet av meg hver gang jeg går innpå YouTube. Download på 15,61 MB, og upload på 6,17 MB. Legger til at jeg også bruker Altibox Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Da har jeg meldt det som et problem til leverandøren min, får se hva som skjer. Har Altibox 30/30. Endret 12. desember 2010 av Stratos Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Var en tråd tidligere der flere hadde problemer med youtube. I den tråden hadde de fleste forskjellige isper. Virket til å variere litt alt etter når på døgnet det var. Kan jo hende at youtube har kapasitetsproblemer i perioder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå