Hassassin Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg en ny stasjonær pc og jeg lurte derfor på om dere har noen innvendinger Oppsett: Cooler Master CM 690 II Advanced Chieftec, 750W, CFT-750-14CS, modulær Gigabyte GA-880GM-D2H, Socket-AM3 AMD Phenom II X6 1075T Kingston HyperX Blu 4 GB 1600MHz Kingston HyperX Blu 2 GB 1600MHz Samsung 1 TB 7200RPM S-ATA2 32MB ASUS Radeon HD 6870 1GB GDDR5 Sony DVD-brenner AD-5260S intern Microsoft Windows 7 64 bit Home Premium Skal også nevne at jeg kjøper pcen på Netshop og at jeg ikke gidder å sette den sammen selv, da de bare tar ca. 360 kroner for å gjøre det. Prisen er ca. 8100 inkludert montering. Det er også mest råd rundt HK jeg er ute etter siden jeg ikke har peiling på Hovedkort Noen forbedringer? Endret 11. desember 2010 av Hassassin Lenke til kommentar
Norish Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Veldig fint oppsett Er enklere for folk å hjelpe deg, hvis du sier noe om ditt budsjett og hva pc'en skal brukes til Jeg vil også anbefale en annen psu, siden Chieftec ikke er kjent for så god kvalitet. feks: ikke modulær: Corsair TX 650W PSU modulær: Corsair HX 650W PSU disse har blant annet 5 års garanti Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Veldig fint oppsett Er enklere for folk å hjelpe deg, hvis du sier noe om ditt budsjett og hva pc'en skal brukes til Jeg vil også anbefale en annen psu, siden Chieftec ikke er kjent for så god kvalitet. feks: ikke modulær: Corsair TX 650W PSU modulær: Corsair HX 650W PSU disse har blant annet 5 års garanti enig her... har den strømforsyningen som han nevner. den er gooood! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Chieftec sine PSUer er gode sitter selv på en 750W og er storfornøyd Men corsair er bedre faktisk blandt dem best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå