ThisIsMe Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Har nesten akkurat kjøpt meg G27. Leverte det inn igjen på med 14 dagers angrefrist, men de kunne ikke ta det tilbake pga riper. så jeg får sendt det tilbake til meg i retur. Og da lurer jeg på hvilke spill som støtter G27 fullt. Har GT5 og NFS HP, men på GT5 kan man ikkje lage egne innstillinger til knappene og jeg fikk ikkje til å bruke H-giret og clutchen. Det er liksom det som er hele pointet med G27, at den har clutch og H-gir. ellers er den ganske lik som alle andre ratt på markedet. På NFS ville ikke rattet fungere, så da må jeg bruke håndkontoller. Så hvilke spill funker bra med G27? Edit: Si gjerne noen tips til pc-spill også som fungerer med G27. men må ikke ha så veldig store krav til pcen. har en Acer Aspire 5739G Endret 11. desember 2010 av ThisIsMe Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Desverre er det nettopp slik at det finnes veldig få spill som støtter G27 fullt ut, veldig få.. Her er listen og hva som støttes EDIT: Funka ikke med direkte link, men gå inn på See all compatible games Endret 11. desember 2010 av MrLG Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 takk for link en ting... rart at g27 støttes fullt ut me girspaken på NFS SHIFT, NFS Carbon, NFS Undercover og NFS Pro Street, men ikke til NFS Hot Pursuit. håper det kommer en patch som gjør dette mulig på Hot Pursuit Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 takk for link en ting... rart at g27 støttes fullt ut me girspaken på NFS SHIFT, NFS Carbon, NFS Undercover og NFS Pro Street, men ikke til NFS Hot Pursuit. håper det kommer en patch som gjør dette mulig på Hot Pursuit Det er muligens kanskje fordi Hot Pursuit bruker en annen spillmotor. Det er ganske mye mer arcade enn de andre spillene, og jeg tror utviklerne heller vil at du skal sitte med en joypad i hånda isdenfor ratt og pedal, da det er mer naturlig iforhold til spillet. Men men, skal ikke se bort ifra at det kommer patch, men jeg tviler litt egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå