Taylor Swift Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Er en gutt på 16 år, veier 60 kg og er ca. 173 cm høy. Trenger hjelp med å sette opp en treningsplan for hvilke øvelser jeg skal gjøre. Trener som regel 3 ganger i uka. Målet er vel å få bort magefettet og få større muskler på overkroppen og bena. Trenger også hjelp meg mat. Spiser relativt lite i forhold til det jeg egentlig burde spise... så trenger litt hjelp her En vanlig dag: Frokost: 1 skive med brunost og et glass juice. Lunch: 2 skiver brunost Middag: Variert, for det meste ris med enten kjøtt(kylling, lammekjøtt) eller fisk. + grønnsaker. "Småsulten måltid": Blir litt sulten igjen sånn kl 6-8 så da spiser jeg for eksempel en go morgen yogurth eller noe lignende. kl. 9-10: Et eple eller 2 gulrøtter. kl. 11: Er jeg fortsatt sulten, tar jeg med en skive med brunost. Tar i tillegg tran hver dag. Syns maten jeg får i meg er ganske "kjedelig".. brunost, brunost, brunost. Så lurer på om dere kan komme med noe annet jeg kan f.eks. ta med til skolen til lunch som er godt og sunt? Samme med kveldsmat. Hva er bra å spise til kveldsmat? Takk for svar:) Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Du holder et bra kosthold og det ser ut som du får i det nok av energi og proteiner. Til frokost ville jeg tatt en brødskive ekstra eller en frukt. Til lunch ville jeg lagt på ei brødskive til og en frukt.(Og melk?) Man har altså uttalige valg når det gjelder pålegg. Du kan jo variere hver dag og spise litt kjøttpålegg isteden for brunost. Lag deg ei skive med gulost med paprika/agurk isteden. Som sagt du har mange valg, men du kan jo droppe nugatti og hapå : ) Til lunsj kan du lage deg en god salat med grønnsalat, paprika, mais, skinke/kylling, tomater, broccoli osv. en eller to brødskiver og et glass melk er en flott avslutning på dagen. Du kan også bruke sjokoladepulver for å få litt ekstra proteiner. Jeg kan ikke si så mye om hva slags trening du skal gjøre, fordi jeg har glemt omtrent alt og jeg har glemt navnet på øvelsene awheh kjett igrunn. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Du holder et bra kosthold og det ser ut som du får i det nok av energi og proteiner. Jeg vil si meg uenig.. Veldig ensformig kosthold som bygger på karbohydrater og lite proteiner. Ville droppet så mye brunost og spist mer ost, mer grønt og mye mer proteiner i form av kjøttvarer, fisk og fugl + melkeprodukter, egg, nøtter. Og spist litt mer. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) www.tn.no/ryp sjekk ut pdf'en hvor du finner alt du trenger å vite, inkl kostholds og treningsplan. Endret 18. desember 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå