Gå til innhold

Russelåter!

najzen

Anbefalte innlegg

Om noen trenger russelåt evt kjenner som trenger en så kan dette mekkes til en svært billig penge.

Er ikke ute etter å lage en gullgruve, men heller å få utnyttet musikkpotensiale og gleden jeg har ved å produsere!

Produserer en del selv så å få mekke noe som kan bli spilt å skape skikkelig stemning er ambisjonen.

Holder meg til Electro-house hovedsaklig

[email protected] om interesse gjerne også om man vil bidra ! : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får finne vedkommende som har mekka sangen å gi meg en full tittel på hvordan du vil ha navnet du som har full peiling da ^^

Det er svært lite relevant :). Du har satt sammen en sang, som er en total rip-off, for så å sette på den en et navn som fremstiller det som at du står bak idéen. Gjør andre en tjeneste og link videoen jeg posta tidligere, til sangen du har lagt ut på Soundcloud :).

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm..

håper det du posta kun var samples, fordi jeg hørte altfor mye repeat, samt altfor mye trebling fram og tilbake.

Sangene var for ensformige og som noen sier her, jeg tviler på at du får huket opp noen kjøpere med dette.

Dette er ikke kritikk, kun min mening som kanskje kan gjøre livet som musikkprodusent bedre! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...