najzen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Om noen trenger russelåt evt kjenner som trenger en så kan dette mekkes til en svært billig penge. Er ikke ute etter å lage en gullgruve, men heller å få utnyttet musikkpotensiale og gleden jeg har ved å produsere! Produserer en del selv så å få mekke noe som kan bli spilt å skape skikkelig stemning er ambisjonen. Holder meg til Electro-house hovedsaklig [email protected] om interesse gjerne også om man vil bidra ! : ) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har du lytteeksempler, så jeg får høre hva du har å tilby? Lenke til kommentar
najzen Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) http://soundcloud.com/dj-najzen Jobber med mer : ))) Endret 18. desember 2010 av najzen 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Wow, det der var skikkelig....amatørmessig. Tror ikke du får napp med det der. Hvilke av de låtene var faktisk elektro? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Skaff noen bedre synth VST-er. De du har brukt akkurat der var ikke spesielt behagelige å høre. Nexus er for eksempel ganske fin imo. Lenke til kommentar
najzen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Busted..? En grunn til at sangen har Deadmau5 style i navnet: )) men takker for konstruktiv diss : ) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Busted..? En grunn til at sangen har Deadmau5 style i navnet: )) men takker for konstruktiv diss : ) Reagerte vel heller på at du hadde putta Dj Brekk soon feat Ük - deadmau5 style (2) //** This is just a preview**\\. Da dette bare er en ren rip-off. 1 Lenke til kommentar
najzen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Du får finne vedkommende som har mekka sangen å gi meg en full tittel på hvordan du vil ha navnet du som har full peiling da ^^ Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Du får finne vedkommende som har mekka sangen å gi meg en full tittel på hvordan du vil ha navnet du som har full peiling da ^^ Det er svært lite relevant . Du har satt sammen en sang, som er en total rip-off, for så å sette på den en et navn som fremstiller det som at du står bak idéen. Gjør andre en tjeneste og link videoen jeg posta tidligere, til sangen du har lagt ut på Soundcloud . 1 Lenke til kommentar
najzen Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Ser ingen grunn til å diskutere over en youtube tutorial jeg har mekka etter Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ikke som du har mekka etter, men en youtubevideo du har kopiert. Lenke til kommentar
Shikaka132 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Bad santa 2011!! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hmm.. håper det du posta kun var samples, fordi jeg hørte altfor mye repeat, samt altfor mye trebling fram og tilbake. Sangene var for ensformige og som noen sier her, jeg tviler på at du får huket opp noen kjøpere med dette. Dette er ikke kritikk, kun min mening som kanskje kan gjøre livet som musikkprodusent bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå