SirUstinov Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Apocalypse Now Alien 1-4 The Pianist Amelie The Green Mile Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 The Matrix Gudfaren 2 Schindlers liste Goodfellas Satser på å få sett de i jula! Lenke til kommentar
kans Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kans92 her på forumet har verken sett Titanic ELLER Avatar. Litt utrolig, er det ikke de to som er de mest sette filmene på Kino? Sånn kan det gå 1 Lenke til kommentar
freja78 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Gudfaren filmene, Indiana Jones filmene, Matrix filmene, Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har aldri sett Titanic :> Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det meste før 1970. F.eks. Rear Window Lenke til kommentar
koots Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ikke sett noen av Toy Story filmene, satser på å få gjort det innen få dager. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Raging Bull Gudfaren 2 Eyes Wide Shut Children of Men Aliens Citizen Kane The Fountain Jesse James-filmen Breakfast Club Gladiator Shaun of the Dead Død Snø så jeg heller aldri. edit: Dette var bare fra ICM-watchlista mi og det første som poppet opp i hodet. Her er noen flere: Back to the Future-serien VELDIG mye Hitchcock 12 Angry Men Seven Samurai The Silence of the Lambs Dr. Strangelove Amelie fra Montmarte Lawrence of Arabia Das Boot Once Upon a Time in America Up Kill Bill 2 Platoon Brazil Noe er bare fryktelig uinteressant og noe vil jeg veldig gjerne se, men har bare ikke fått tid ennå. Endret 22. desember 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Noen filmer fra IMDb Top 250: Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back The Lord of the Rings: The Return of the King Toy Story 3 The Lord of the Rings: The Two Towers Har ikke planer om å se noen av de med det første. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 LOL, Empire er så crazy bra. 1 Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Avatar Ondskapens hotell Haisommer filmene E.T har jeg ikke sett hele av Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har ikke sett hverken Citizen Kane, 2001: A Space Odyssey, Vertigo, Titanic eller Star Wars-filmene. De to sistnevnte tar jeg ikke så tungt, men resten skal sees. Lenke til kommentar
......... Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg har ikke sett Godfather-filmene, Vertigo, Rear Window, Citizan Kane, Reservoir Dogs, The Untouchables, Elephant Man, L.A Confidential, Natural Born Killers, Platoon, E.T, Raging Bull, Alien 1-4, 12 Angry Men, Seven Samurai, Lawrence Of Arabia, Once Upon a Time in America, The Maltese Falcon, The Good, the Bad and the Ugly, City of God, Once Upon a Time in the West, It's A Wonderful Life, Sunset Boulevard, North by Northwest, Taxi Driver, Paths of Glory, The Pianist, A Clockwork Orange, Double Indemnity, To Kill a Mockingbird, Das Boot, Chinatown, Modern Times, City Lights, Singin in The Rain, Some Like it Hot, The Bridge on the River Kwai, The Sting, Metropolis, On the Waterfront, The Great Escape, Fargo, Touch of Evil, For a Few Dollars More, The Deer Hunter, Cool Hand Luke, The Big Sleep, Jason Bournes Ulitmatum, The Thing, Gandhi, The Princess Bride, The Night of the Hunter, Ed Wood, All Quiet on the Western Front, Rosemary's Baby, Letters from Iwo Jima, Flags of our Fathers og sist men ikke minst There Will Be Blood. Så dere skjønner at jeg har en stor og lang jobb foran meg. Men jeg skal etterhvert få sett alle disse og det dukker helt sikkert opp flere jeg må se. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Inception The Dark Knight Shrek Tre av filmene jeg føler jeg burde ha sett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har ikke sett hverken Citizen Kane, 2001: A Space Odyssey, Vertigo, Titanic eller Star Wars-filmene. De to sistnevnte tar jeg ikke så tungt, men resten skal sees. Kan ikke forstå hvorfor folk ikke er giret på Star Wars. The Empire Strikes Back er på min topp 5 liste over sci-fi-filmer, sammen med 2001, Blade Runner, Brazil og 12 Monkeys. Knallfilm, tvers gjennom. Viser Star Wars til jentevennen i disse dager, og hun digget Empire. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det er sikkert mange! Men de jeg kommer på nå er Inception (den er riktignok bestilt) Avatar (skal bestilles!) også har jeg ikke sett noen av Star Wars filmene, rett og slett fordi jeg ikke har noen interesse for det.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kan ikke forstå hvorfor folk ikke er giret på Star Wars. The Empire Strikes Back er på min topp 5 liste over sci-fi-filmer, sammen med 2001, Blade Runner, Brazil og 12 Monkeys. Knallfilm, tvers gjennom. Viser Star Wars til jentevennen i disse dager, og hun digget Empire. Science fiction er den sjangeren jeg liker minst. 2001: A Space Odyssey skal sees, siden jeg er begeistret for Kubrick. Brazil kjedet meg, men jeg vurderer å gi den en sjanse til. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Mangler bare der untergang nå =) Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) jeg har ikke sett Star Wars filmene og Harry Potter filmene. Endret 26. januar 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 The Shawshank Redemption 12 Angry Men One Flew Over the Cuckoo's Nest City of God 2001: A Space Odyssey The Elephant Man Tatt fra IMDB sin 250 liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå