PgUp Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Her kan du poste filmer du så absolutt burde ha sett, som gjerne er obligatoriske for enhver filminteressert. Ta fks. Indiana Jones/Matrix. Her har det gått lite i Kubrick. Har ikke sett 2001, eller A Clockwork Orange. Das boot, der untergang, og gudfaren 2 har jeg heller ikke fått tid til. Endret 13. desember 2010 av Cuz Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Bare sett den nyeste Indiana Jones filmen (æsj). Skammer meg ikke over det, men folk har en tendens til å si "WHAAAAT?!" når jeg sier jeg aldri har sett Titanic. Eneste jeg skammer meg over er å aldri sett Star Trek Original, jeg elsker ST, men de stygge spesial effektene.. Orker bare ikke Rart siden jeg egentlig ikke er pirkete på sånnt, spiller gjerne gamle spill feks. men orker ikke gamle filmer. Jeg ser heller en film på ett språk jeg ikke skjønner ett ord av enn en film i svart/hvitt eller latterlig dårlige effekter. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kan for eksempel nevne samtlige filmer av Akira Kurosawa, Tarkovskij (utenom Stalker) og Bergman. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Jeg er vel ikke direkte flau over å ikke ha sett ymse filmer, men 2001: A Space Odyssey, Seven Samurai og C'era una volta il West kan nevnes som hull jeg synes jeg burde tette. Dessuten hadde det kanskje vært greit å ha sett mer av Hitchcock. Endret 11. desember 2010 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Er ingen filmer jeg er flau av å ikke ha sett. Men bryter kanskje litt med normalen at jeg ennå ikke har sett Titanic. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Er ingen filmer jeg er flau av å ikke ha sett. Men bryter kanskje litt med normalen at jeg ennå ikke har sett Titanic. Du gikk ikke glipp av mye uansett, en helt greit film, men tror ikke jeg hadde blitt lei meg viss jeg ikke hadde sett den. Tror ikke jeg er flau over å ikke ha sett en del filmer, er ikke noe jeg tenker ofte på. Er meg omvendt tror jeg. Endret 11. desember 2010 av xaco Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har ikke sett schindlers list. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har enda ikke sett ferdig noen av ringenes herre filmene, men har iallefall lest bøkene Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har enda ikke sett ferdig noen av ringenes herre filmene, men har iallefall lest bøkene Du har i det minste lest bøkene. Er en god begynnelse! Vil anbefale deg å se Extended-versjonene dersom du skal se videre på filmene! Har ikke sett Max Manus. Sikkert mange som ikke har gjort det, men føler jeg burde virkelig ha sett denne filmen. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Avatar og A Clockwork Orange Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg kommer på nå: Harry potter filmen. Enda ikke sett de fra 3eren og oppover Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Titanic og alle Star Wars-filmene. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Er ikke flau, men den mest kjente filmen jeg ikke har sett Grease. Har heller ikke sett My Fair Lady og Mary Poppins. Er bare ikke så glad i musikaler, så det er mange av de mest kjente jeg ikke har sett. Store filmer fra andre sjangere inkluderer Birth of a Nation, Yi Yi, Greed, Dekalog og The Best of Youth. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Flau er kanskje ikke rette ordet, men er flere filmer jeg føler jeg må få sett ganske snart. Kan blant annet nevne filmer som; Jaws, 2001, Apocalypse Now, American Beauty, Donnie Darko, Clockwork Orange, The Pianist, Terminator 2, Kill Bill 1 og 2. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 LotR 3 og King Kong Alt av Tarkovsky (har for det meste slått av) Once Upon a Time-filmene (ingen fan av Leone) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ifølge Icheckmovies så er de ti listene som inngår på flest lister som jeg ikke har sett: The Graduate The Night of the Hunter The Best Years of Our Lives Le salaire de la peur The Wild Bunch Sunrise: A Song of Two Humans Sullivan's Travels Ikiru It Happened One Night Groundhog Day Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Kjører på med filmer jeg absolutt burde ha sett, men av mystiske årsaker har jeg rett og slett ikke fått gjort det... Gudfaren 1 - 3 Casablanca Tatt av vinden Se7en Donnie Darko Alien 1 -> 2001 A space odyssey The big lebowski Trainspotting Lock, stock and two smoking barrels Lenke til kommentar
dr.dr. Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922) Metropolis (1927) Det sjunde inseglet (1957) Ben-Hur (1959) 8½ (1963) Easy Rider (1969) Festen (1998) Das Leben der Anderen (2006) Det er selvsagt mange flere, men dette er de jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Av blockbustere er det noen filmer jeg absolutt burde ha fått med meg: Beverly Hills Cop Ghost Busters Artifical Intelligence: A.I. Good Will Hunting Lenke til kommentar
Soreng Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Icheckmovies.com says: Psycho North by Northwest The Third Man Rashômon 8½ Sunset Blvd. Chinatown Raging Bull The Maltese Falcon Notorious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå